Toon posts:

Account verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand hoe je je account verwijderd van deze forums?
Ik weet het: dit is niet de plaats om dit te vragen, maar er is geen ander forum dat over het forum zelf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Lieve Adjes
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.
Ik vind de DPC eigenlijk een van de minst logische plaatsen :?

Je account kan niet verwijderd worden, omdat er dan lege plaatsen in de DB ontstaan (replies die je hebt geplaatst). Je kunt zelf je account inactive maken door je e-mailadres te wijzigen naar bijvoorbeeld gathering@tweakers.net. Hierdoor wordt er een nieuw wachtwoord toegestuurd, en kun je niet meer plaatsen met dit account ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar ik heb weet niet waar ik het WEL moet plaatsen. (Er is geen forum over het forum, zoals ik al zij). In de FAQ kon ik niets vinden.

Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 10:42:
Bedankt, maar ik heb weet niet waar ik het WEL moet plaatsen. (Er is geen forum over het forum, zoals ik al zij). In de FAQ kon ik niets vinden.

Toch bedankt
Lieve Adjes is dus "the place to be". Dit is het forum over het forum ;) En dit stond wel in de FAQ. Tenzij ik je vraag totaal niet snap. Ik neem aan dat je je GoT-account (dus het account waar je momenteel replies mee plaatst) wilt verwijderen.

verwijderen account parrodeharro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Move DPC >> LA