Is er een manier om je viewports te versnellen (en dan bedoel ik niet "bounding box" aanvinken)? Mijn huidige config trekt het echt niet meer en aangezien mijn huidige project tegen de 100.000 polygons aan begint te lopen en het eindproduct toch zeker 5 keer zoveel gaat bevatten zoek ik een manier om sneller in de viewports te kunnen werken (bijvoorbeeld dat als ik rotate in de perspective view dat ie dan overschakeld naar bounding box ofzo.. maar weet niet hoe ik dat instel). Dinsdag komt mijn nieuwe config binnen (p4 2,4 + 1 gig DIMM) maar tot die tijd wil ik toch nog wel effe degelijk kunnen modelen.. Duss mijn vraag: Wat voor manieren zijn er om de viewports te "versnellen"..?
bounding box met draaien heet "degradation override"
Als je een geforce heb quadro van maken, dan zijn draadmodellen versneld.
Slim objecten verstoppen.
Thx! ik ga het gelijk (als die bak klaar is met renderen) uitproberen.gladiool schreef op 18 augustus 2002 @ 15:53:
bounding box met draaien heet "degradation override"
Kun je van een GF4 ti4400 nog steeds een Quadro maken trouwens?
hm ja nee beetje, weet niet, er was wel wat mee, moet op de guru3d forums kijken. Bij rivatuner zit "nvstrap", om je ID van je G force te veranderen. Nu denkt mijn pc dat ik een quadro 2 pro heb en das wel fijn...
Met mn ti500 lukte dat inderdaad prima.. ging beter zal eens op die forums gaan checken, thx again.
Verwijderd
Je kan de fps instellen, standaard staat deze op 5fps
ergenst staat iets van "maintain x fps in viewport"
ergenst staat iets van "maintain x fps in viewport"
Pagina: 1