"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Tjah, China snapt nog niet helemaal wat internet nou is geloof ik, en daardoor gaan ze van die gekke dingen doen 
Trouwens wel een goeie strip ja, zal me niets verbazen als dat nog eens werkelijkheid wordt....
Trouwens wel een goeie strip ja, zal me niets verbazen als dat nog eens werkelijkheid wordt....
Exact expert nodig?
Ze moeten het niet gekker laten worden..
Ze zijn echt iedereen in staat de schuld te geven van hun eigen problemen.
Ze zijn echt iedereen in staat de schuld te geven van hun eigen problemen.
Is dat een reden om dan maar de backbone providers aan te klagen?Crazy_D schreef op 18 augustus 2002 @ 10:35:
Tjah, China snapt nog niet helemaal wat internet nou is geloof ik, en daardoor gaan ze van die gekke dingen doen
Topicstarter: Heb je een bron van dit bericht? Op de RIAA-site kon ik niks vinden.
Topic starter ...
Volgens mij is dit echt gewoon een hoax ontstaan om een grappig plaatje.
China is alsnog een communistisch land dus de riaa kan niet eens een rechzaak aanspannen.
China is alsnog een communistisch land dus de riaa kan niet eens een rechzaak aanspannen.
Klopt..maar natuurlijk wel tegen de backbones in Amerika. Ze gewoon dwingen die site te blokkeren. Klinkt idd niet al te geloofwaardig, maar ik zie de RIAA er wel voor aan..[Airwolf] schreef op 18 augustus 2002 @ 11:20:
Topic starter ...
Nee maar er is imho sowieso zelden een reden om een backbone provider aan te klagen. Ja als je een contract met ze hebt en ze houden zich daar niet aan of zosvdmeer schreef op 18 augustus 2002 @ 10:48:
Is dat een reden om dan maar de backbone providers aan te klagen?
Exact expert nodig?
Ze geven alles en iedereen de schuld van het door hun zelf veroorzaakte probleem van muziek-piraterij. Natuurlijk kun je niet zomaar een backbone provider aanklagen, maar de RIAA krijgt het wel voor elkaar om met hun bedachte drogredenen toch de schuld op hun te schuiven.Crazy_D schreef op 18 augustus 2002 @ 12:09:
[...]
Nee maar er is imho sowieso zelden een reden om een backbone provider aan te klagen. Ja als je een contract met ze hebt en ze houden zich daar niet aan of zo
Pagina: 1