Nou een beetje vreemde stats, want er zijn wat naamsveranderingen gaande en wat foute namen en zo. Maar we hebben ook gewoon nieuwe leden en de DPCH raakt bijna vol En we staan natuurlijk vet eerste daily... BIO beware Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
in de top 3 ... 2 x DPC_team_switch ... kijk ... dat noem ik nou nog uns bijzonder 
Keep up the good work guys
Uhhhm ... 18 augustus?? Weten ze al wat we vandaag gaan doen? Moet dit niet de 17de zijn???
Keep up the good work guys
Uhhhm ... 18 augustus?? Weten ze al wat we vandaag gaan doen? Moet dit niet de 17de zijn???
Woei, ik ben net wakker, en vandaag al zoveel gedaan?
M00h !
2.4 K voor DPC !
en BIO ( Ars ook) bites the dust 
2 maal switch = tiepfautje van één?
*grin en 18e moet idd 17e zijn.
Combi van zondag / en zonnesteek van gister ?
2.4 K voor DPC !
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Jeuj, Division Eindhoven ook in de stats
Zal kijken of er nog meer D2OL-machines gaan komen maar het is een begin 
En dat dit de stats van de 18e zijn zal wel een foutje zijn. Zwaar weekend gehad?
En dat dit de stats van de 18e zijn zal wel een foutje zijn. Zwaar weekend gehad?
Anoniem: 28168
Nijs output...2400 
Welkom bij D2OL Division Eindhoven en Spook!
CrazyCows 4e, dat kan wel hoger
Welkom bij D2OL Division Eindhoven en Spook!
CrazyCows 4e, dat kan wel hoger
Dit is idd van vandaag , ik sta erin met 20 candidates. Maareh...zullen we niet ff w88 totdat 18-08 ook werkelijk voorbij is? lijkt me wel zo handig.
Anoniem: 21125
Die 349 cans van ons helpen lekker mee.geintje schreef op 18 augustus 2002 @ 11:01:
M00h !
2.4 K voor DPC !![]()
en BIO ( Ars ook) bites the dust
De 2e plek is denk ik een tikfoutje in de naamsverandering bij mr Vulcano
Welkom trouwens
Iemand trouwens enig idee wat het dagrecord van DPC is
Anoniem: 50752
't dagrecord staat volgens mij tegen de 4000 aan:

maar dat is alleen maar van de afgelopen maand, van daarvoor weet ik 't zo ook nie...
maar dat is alleen maar van de afgelopen maand, van daarvoor weet ik 't zo ook nie...
Haha die interne concurrentie binnenin Team Switch is cool
Pjabber is dit je maximale output of komt er nog meer bij? Dan ga ik ff nog een machientje overzetten
[Fluistermodus]
Pjabber heeft nog een reservetje op voorraad, dus als je op 1 wilt komen zul je denk ik nog wel een stevig machientje erbij moeten gooien, owja, vandaag is DPC_team_switch in de top 300 terecht gekomen aller tijden ... en in de statistieken voor vandaag zijn we onderweg naar plaats 4 van alle gebruikers, extra pc is welkom
{/Fluistermodus]
5 teams van DPC in de top 25
http://d2ol.sengent.com/stats/topMembers.jsp?t=yesterday
Pjabber heeft nog een reservetje op voorraad, dus als je op 1 wilt komen zul je denk ik nog wel een stevig machientje erbij moeten gooien, owja, vandaag is DPC_team_switch in de top 300 terecht gekomen aller tijden ... en in de statistieken voor vandaag zijn we onderweg naar plaats 4 van alle gebruikers, extra pc is welkom
{/Fluistermodus]
5 teams van DPC in de top 25
http://d2ol.sengent.com/stats/topMembers.jsp?t=yesterday
Interne concurentie is goed, me moeten wel zorgen dat de anderen ons bij kunnen houdenTha_Snail schreef op 18 augustus 2002 @ 19:25:
Haha die interne concurrentie binnenin Team Switch is coolPjabber is dit je maximale output of komt er nog meer bij? Dan ga ik ff nog een machientje overzetten
Griz van 00:00 tot 23:59 ... Sengent van 6:00 tot 5:59
En .... Interne Concurentie .,... kan daar niet een subsidie op komen ???
En .... Interne Concurentie .,... kan daar niet een subsidie op komen ???
volgens mij pakt griz de stats ook van 6:00 tot 5:59 sengent tijd dus
Anoniem: 26550
Normaal runtie om 0:10, maar gisteren wastie mislukt... Dus toen hebbik hem 's ochtends gerund. En nu istie vannacht niet goed gegaan omdat de stats van gisteren dus al half bestonden (ochtendgedeelte). Vannacht run ik gewoon weer om 0:10 en daarna is alles weer goed
*snik *snik
Dus een dag geen stats
Jah die van Sengent.. maar da's toch anders..
*snif *snif
Dus een dag geen stats
Jah die van Sengent.. maar da's toch anders..
*snif *snif
Hoi,
Ik heb ook een 2 tal machienes hier aan het werk gezet echter heb ik een probleempje met 1 computer, die blijft steeds op initializing staan en doet verder nix
Eenig idee wat ik hier aan kan doen?
Ik heb ook een 2 tal machienes hier aan het werk gezet echter heb ik een probleempje met 1 computer, die blijft steeds op initializing staan en doet verder nix
Eenig idee wat ik hier aan kan doen?
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Verwijderen en opnieuw installeren? Dat hielp bij mij
Als je de _echte_ grootste dag-output van DPC wilt weten moet je niet zomaar iedere DPCH aantallen nemen, op sommige dagen zijn er namelijk joins/team-name-switch etc. Dus die 4000 zal niet de grootste "dag-output" zijn?? (misschien ook wel, maar houdt rekening met stats-vertekening)Anoniem: 50752 schreef op 18 augustus 2002 @ 18:37:
't dagrecord staat volgens mij tegen de 4000 aan:
[afbeelding]
Niet eerlijk
... DPC_team_switch weer 1ste in de stats, zijn er geen stats
... Nu maar hopen dat onze voorsprong groot genoeg was om de grasmaaiers nog een dag voor te blijven
Mark83 schreef op 19 augustus 2002 @ 09:10:
Niet eerlijk... DPC_team_switch weer 1ste in de stats, zijn er geen stats
... Nu maar hopen dat onze voorsprong groot genoeg was om de grasmaaiers nog een dag voor te blijven
zonder stats is ook nie te "zien" wrom dat zo is
Fjoew ... hebben we toch nog kans om morgen 1ste te staan ... maare ... jullie mogen ook proberen ons te verslaan ... dan heeft DPC nog meer punten ... dus deze concurentie is wel goed denk ik
Ik heb hem nu meerdere keren opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft initaliserenMar schreef op 19 augustus 2002 @ 07:55:
Verwijderen en opnieuw installeren? Dat hielp bij mij
Tis een pual P2 met W2K server en die zou ik toch graag aan het werk zetten.
Iemand nog ideen?
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Wat zijn de specs van de machiene? hoeveel Mhz en hoeveel ram?spook schreef op 19 augustus 2002 @ 11:25:
[...]
Ik heb hem nu meerdere keren opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft initaliseren
Tis een pual P2 met W2K server en die zou ik toch graag aan het werk zetten.
Iemand nog ideen?
de client gaat zelfs draaien op een P 166 MMX met 48 Pedo RAM .... alleen duurd het dan een dag voordat iets af is ... dus ik denk dat het niet aan de specs ligt ... heeft je client genoeg rechten ??? (je weet maar nooit hoe iemand het heeft ingesteld).
Zeg PjabberT! Pis jij tegenwoordig ook al buiten de pot?Anoniem: 21125 schreef op 18 augustus 2002 @ 14:13:
[...]
Die 349 cans van ons helpen lekker mee.
De 2e plek is denk ik een tikfoutje in de naamsverandering bij mr Vulcano
Welkom trouwens![]()
Iemand trouwens enig idee wat het dagrecord van DPC isOf is dat bij deze 2.4K
Komt toch niet omdat ik je net ingehaald heb hè?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
sorry zat niet op te letten
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Nee hoor, vind het switch team gewoon een leuk idee, en dan moet je het ook actief steunen. Dat heb ik bij Flex destijds niet gedaan, en heb ik later spijt van gekregen...Cow_tipping schreef op 19 augustus 2002 @ 18:41:
Zeg PjabberT! Pis jij tegenwoordig ook al buiten de pot?
Komt toch niet omdat ik je net ingehaald heb hè?

De grasmaaiers verslagen in een klassement van 2 dagen tijd
... misschien moet er uns kerozine in de grasmaaiers
... Team Switch werkt op de ouderwetse manier met veel koetjes ... en dat werkt beter
Het is een dual P3 500 met 128MB ram, w2k server. Ingericht als member server en geinstalleerd in ingelogd als local administrator.sweetdude schreef op 19 augustus 2002 @ 12:04:
[...]
Wat zijn de specs van de machiene? hoeveel Mhz en hoeveel ram?
de client wordt via de registry gestart. De nu active client (andere pc) draait op het zefde netwerk met de zelfde instellingen.
ik kan me voorstellen dat 128Mb voor w2kserver en de client wat weinig is. De client neemt namelijk snel 64Mb in. Die andere pc draait die ook win2kserver met 128 Mb Ram? Misschien dat je daar de oplossing moet zoeken wat is die andere pc van de nu actieve client verschillend?spook schreef op 20 augustus 2002 @ 07:56:
[...]
Het is een dual P3 500 met 128MB ram, w2k server. Ingericht als member server en geinstalleerd in ingelogd als local administrator.
de client wordt via de registry gestart. De nu active client (andere pc) draait op het zefde netwerk met de zelfde instellingen.
De andere pc is een notebook dus niet echt een vergelijk.sweetdude schreef op 20 augustus 2002 @ 12:36:
[...]
ik kan me voorstellen dat 128Mb voor w2kserver en de client wat weinig is. De client neemt namelijk snel 64Mb in. Die andere pc draait die ook win2kserver met 128 Mb Ram? Misschien dat je daar de oplossing moet zoeken wat is die andere pc van de nu actieve client verschillend?
De server heeft 70 Mbram vrij (+ een hoop page file) dat zou genoeg moetten zijn volgens mij de client heeft op m'n notebook maar 54 Mb ingebruik.
Wij draaien op alcohol jahMark83 schreef op 20 augustus 2002 @ 00:23:
Misschien moet er uns kerozine in de grasmaaiers... Team Switch werkt op de ouderwetse manier met veel koetjes ... en dat werkt beter
En morgen komen er weer 8 clienten bij (resultaten pas maandagavond)
The LawnMooherMen
YEAH !!!
grasmaaiers hebben wel nu 50K! mijlpaal

Klein feestje toch op z'n plaats ( morgen bij DPCH juig ik natuurlijk weer
)
grasmaaiers hebben wel nu 50K! mijlpaal
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| last updated 20 August 2002 at 16:43 PM All Time | Past Week | Today Member Lookup: Rank Name Cands Confs Best Result Discovered 1 DPRGI_keen 58,971 1,174,631 -265.42 (A) Mar 09, 2002 2 DPRGI_Giofort 52,823 1,050,022 -191.64 (A) Aug 05, 2002 3 DPC_Team_ColdFusion 52,640 1,050,340 -283.05 (A) Apr 02, 2002 4 DPC_LawnMooherMen 50,006 999,056 -200.22 (A) Jul 27, 2002 5 DPRGI_Alfredo 42,524 848,580 -194.93 (A) Jan 05, 2002 |
Klein feestje toch op z'n plaats ( morgen bij DPCH juig ik natuurlijk weer
[ Voor 0% gewijzigd door geintje op 20-08-2002 22:54 . Reden: toch moeilijk nog dat onder elkaar plaatsen van code :) ]
Juich ik met je mee
Maar snap eigenlijk niet waarom je dit in een 'oude' DPCH post, waarom niet gewoon in de laastste
Maar snap eigenlijk niet waarom je dit in een 'oude' DPCH post, waarom niet gewoon in de laastste
Omdat tie er gewoon nog niet was (is)Anoniem: 21125 schreef op 20 augustus 2002 @ 23:14:
Juich ik met je mee![]()
En ikke ongedultje is
Pagina: 1