Simpele radio

Pagina: 1
Acties:

• Djeen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Hallo,

ik heb hier nog een stuk of 2 van die goedkope radio's liggen met fm/am/en casette.
Nu vroeg ik mij af als ik daar ergens een plug kan bij solderen om bvb mijn mp3speler aan te sluiten en dan gaan cassete's ofzo

versta je het ?

Verwijderd

niet echt maar vertel verder

• Djeen
wel , ik ga ervan uit dat zo een interne (pruts) cassete speler zit aangesloten op een of andere kleine versterker in die radio, dus zou ik dat graag vervangen door een aansluiting voor m'n mp3 spelen aan te sluiten.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:50

Nakebod

Nope.

loop langs een autoshop, conrad oid, en haal ze een casettebandje met zo een normale jackplug. Neem aan dat je zoiets zoekt ;)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Djeen
ohja, t'is zoiets, kan je dat zelf ook maken?

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ja dat kan, gewoon een leeskop of schrijf kop uit een oude radio slopen en die in een cassette bandje bouwen, heb ik wel vaker gedaan.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:50

Nakebod

Nope.

Zou vast wel mogelijk zijn, heb ze nooit van zo dichtbij bekeken.. weet wel dat je casette erin doet, dan je casette(decK) op play zet..
Lijkt me best lastig als het al kan, om zelf te maken: inwendig draait het geheel, en die moet ook op 1 of andere manier het geluid van je mp3 speler halen.. Maybe iemand die dit ook aan mij kan uitleggen?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Djeen
maar dan maybe zonder cassete en gewoon cassete dek eruit en de aansluiting op de versterker gebruiken.
Pagina: 1