Verwijderd

Topicstarter
Als ik avantgo synchroniseer dan download ie naast mijn channels ook een berg spam zoals PGA News ofzo en nog wat lelijke reclame
waardoor ik naar beneden moet scrollen om bij mijn eigen channels te komen en het downloaden duurt ook nog eens veel langer

is er een manier om dit weg te krijgen? ik kon het bij avantgo.com niet vinden

en begin niet over plucker e.d want dat krijg ik niet aan de praat

btw wanneer is die search weer gefixt, ik weet bijna zeker dat ik hier een keer eerder een topic over heb gezien

Verwijderd

Topicstarter
schopje

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-03 15:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

ik denk dat het er niet uit te krijgen is. Ik gebruik AvantGo al een tijdje niet meer, maar ik kan me voorstellen dat ze inmiddels ook geld willen zien voor hun diensten en dat ze dat via wat reclame doen.
Toch een ander programma zoeken. Of misschien is er ergens een crack te vinden :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

misschien toch plucker proberen en eens lezen ik weet dat et een rotprogramma is maar et werkt wel stukker beter dan avantgo en is ook nog es 10 keer kleiner qua programma 400Kb van avantgo tegen +- 39Kb van plucker... duurde bij mij ook een avondje voordat ik het aan de praat had maar daarna wil je neit anders meer.
En volgens mij zijn er naast plucker en avantgo nog andere proggies die hetzelfde doen hoor.

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 16:49
en ze staan niet bij je channels? IK heb ook Avantgo (voor Palm) en ik heb daar helemaal geen last van. Ik krijg alleen de channels die ik wil. En er staat 1x een klein reclame plaatje bovenaan bij de index van de channels.
Ik heb trouwens ook nog een vraagje, hoe sync ik mijn avantgo op reis?
Morgen ga ik naar de states, en ik wil graag daar af en toe avantgo syncen... Maar om nou PalmDesktop in een inetcafe te installeren .. Of hebben de meeste dat standaard?

Verwijderd

Ik kreeg wel die PGA News link (gelukkig want ik golf zelf ook) maar die berg spam krijg ik niet. Nu heb ik ook niet zo veel channels, maar toch.
Pagina: 1