• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
E,

Ik heb binnenkort een iPaq 3870, en deze wil ik eigenlijk actief gaan gebruiken :)
Nou zoek ik voor dat ding schoolagendasoftware, voor roosters en huiswerk etc. Ik weet dat de palm van een vriend van me Nize gebruikt, maar is er ook zoiets voor de iPaq :?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik gebruik op mijn Palm gewoon DateBook en een Tijdsplan programmatje voor school. Ik vond dat Nize maar niks. m.a.w. misschien is het net zo makkelijk om de gewone software te gebruiken

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Je kan in pocketpc gewoon events schedulen en die elke week terug laten komen, das op zich best handig, je voert elk lesuur gewoon in, in je schedule en maak er een recursive event van.

• P.B.
  • Niet online
Bump :)

• P.B.
  • Niet online
Ik moet nu ongeveer een keuze maken, is er nog meer al dan niet betaalde software? Want aan de screens te zien is deze nou niet echt overzichtelijk :/

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

wat een beetje zoeken niet kan opleveren. http://www.pocketgear.com....asp?id=2023&associate=83

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 16:09

BaRF

bijna kerst

wat is goeie class software (free bij voorkeur) voor Palm Os?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Ik ben bezig met het maken van een studenten programma (cijfers, roosters, leraren contacts, etc.) voor de Pocket PC. Deze zal uitgebracht worden onder de Pocket PC-club en zal uitsluitend voor het Europese cijfersysteem te gebruiken zijn. Ik verwacht er binnen 3 a 3.5 maand mee klaar te zijn.

Wouter.

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:06:
Ik ben bezig met het maken van een studenten programma (cijfers, roosters, leraren contacts, etc.) voor de Pocket PC. Deze zal uitgebracht worden onder de Pocket PC-club en zal uitsluitend voor het Europese cijfersysteem te gebruiken zijn. Ik verwacht er binnen 3 a 3.5 maand mee klaar te zijn.

Wouter.

Verwijderd

Duncan schreef op 05 september 2002 @ 19:19:
[...]

Zo niet is, dat een probleem voor je? >:)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

never

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:06:

Wouter.
Is het ook mogelijk om er een winCE 2.0 versie van te maken zodat ik hem op mijn Hp620lx kan gebruikeN?

• BaRF

BaRF

bijna kerst

palm verssie! :D

Verwijderd

Nee, ik denk geen freeware. Ik ben er namelijk toch vrij veel tijd aan kwijt maar uiteraard zal de prijs niet hoog liggen. Ik verwacht zo rond de 10 dollar of iets dergelijks.

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Duncan schreef op 18 augustus 2002 @ 01:20:
E,

Ik heb binnenkort een iPaq 3870, en deze wil ik eigenlijk actief gaan gebruiken :)
Nou zoek ik voor dat ding schoolagendasoftware, voor roosters en huiswerk etc. Ik weet dat de palm van een vriend van me Nize gebruikt, maar is er ook zoiets voor de iPaq :?
wat dacht je van Outlook?
Pagina: 1