pc start niet meer op!

Pagina: 1
Acties:

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
sjonge jonge in eens wil me pc niet meer opstarten als ik em aan doe spinnen de hdds op enz maar verder niks beeld blijft zwart en hoor ook geen piepjes :(

verder volgens mij niks mis met mijn pc kan het door de zomer hitte komen?
ik heb een bios reset geprobeert dat wil niet helpen :(

heb mijn geheugen er uit gehaalt en zelfs toen geen piepjes ik vat er niks meer van kan iemand mij helpen? hardstikke bedankt want ik weet niet wat ik moet doen :(

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Uhm.. CPU beetje overhit? Laatst had ik ook nog zo'n zelfde geval. Toen lag 't aan de CPU.. maar toen kon ik 't repareren doormiddel van de BIOS te resetten.. In jou geval: :?

Verwijderd

Waarschijnlijk is je CPU doorgebrand of op een andere manier kapot gegaan.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Twee dingen: NIET ZO SCHREEUWEN!!!11 :/ (heb je topic ont-capt) en wat heb je zelf verder allemaal gedaan, wat is de voorgeschiedenis. Dit is een beetje boel vaag, alsof wij van een afstand zomaar kunnen zien wat er met jouw bak aan de hand is.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
hmmm hij doet et al weer zit nu beneden te posten had me hele pc uit elkaar geklauwd.... cpu en alles er uit alles bleek nog gewoon intakt tezijn en ik vond het al zo vaag, ook vond ik dat het net alsof er condens vorming in mijn kast was (Met lucht koeling, HUH!?) dat vond ik ook al zo vaag want als ik mij vinger over de chipset deed leek het wel wat vochtig aan tevoelen... tenminste mijn vinger voelde voctig aan.. beetje vreemd allemaal, heb de cpu dus er af gehaalt verder niks mis mee... me moederbord zal wel afgeslagen zijn ofzo... in iedergeval hij werkt weer.

bedankt voor de snelle replies, maar het is weer eens loos alarm :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Mja... Tegen je moeder zeggen dat een PC geen water nodig heeft ;)

Forget your fears...
...and want to know more...

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32

Maximus

PhD i.o.

je hebt een MSI K7T Turbo 2 dat zijn de borden waar de condensatoren van lekken. Ik heb ook zo'n ding als MP3 server. dies nu ook weg voor reparatie.. mobo is verrot.. RMA-en

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
M@ximuS schreef op 18 augustus 2002 @ 08:51:
je hebt een MSI K7T Turbo 2 dat zijn de borden waar de condensatoren van lekken. Ik heb ook zo'n ding als MP3 server. dies nu ook weg voor reparatie.. mobo is verrot.. RMA-en
het is dus nog een garantie gevalletje B)
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen je weet maar nooit ;)
Pagina: 1