Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Uhm.. CPU beetje overhit? Laatst had ik ook nog zo'n zelfde geval. Toen lag 't aan de CPU.. maar toen kon ik 't repareren doormiddel van de BIOS te resetten.. In jou geval:
Twee dingen: NIET ZO SCHREEUWEN!!!11
(heb je topic ont-capt) en wat heb je zelf verder allemaal gedaan, wat is de voorgeschiedenis. Dit is een beetje boel vaag, alsof wij van een afstand zomaar kunnen zien wat er met jouw bak aan de hand is.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
hmmm hij doet et al weer zit nu beneden te posten had me hele pc uit elkaar geklauwd.... cpu en alles er uit alles bleek nog gewoon intakt tezijn en ik vond het al zo vaag, ook vond ik dat het net alsof er condens vorming in mijn kast was (Met lucht koeling, HUH!?) dat vond ik ook al zo vaag want als ik mij vinger over de chipset deed leek het wel wat vochtig aan tevoelen... tenminste mijn vinger voelde voctig aan.. beetje vreemd allemaal, heb de cpu dus er af gehaalt verder niks mis mee... me moederbord zal wel afgeslagen zijn ofzo... in iedergeval hij werkt weer.
bedankt voor de snelle replies, maar het is weer eens loos alarm
bedankt voor de snelle replies, maar het is weer eens loos alarm
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Mja... Tegen je moeder zeggen dat een PC geen water nodig heeft
Forget your fears...
...and want to know more...
je hebt een MSI K7T Turbo 2 dat zijn de borden waar de condensatoren van lekken. Ik heb ook zo'n ding als MP3 server. dies nu ook weg voor reparatie.. mobo is verrot.. RMA-en
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
het is dus nog een garantie gevalletjeM@ximuS schreef op 18 augustus 2002 @ 08:51:
je hebt een MSI K7T Turbo 2 dat zijn de borden waar de condensatoren van lekken. Ik heb ook zo'n ding als MP3 server. dies nu ook weg voor reparatie.. mobo is verrot.. RMA-en
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen je weet maar nooit
Pagina: 1