Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma die je hele mp3 collectie inleest van de harde schijf en vervolgens daar een lijst van op je palm zet

ik heb al een aantal programma's gevonden alleen nog geen geschikte

bij dit programma moet je alle mp3's zelf invoeren op je palm

en dit programma scant elke keer bij het synchroniseren je hele collectie in, dit duurt ongeveer 10 minuten bij zo'n 25gb mp3's waardoor ik een timeout krijg

weet iemand wel een geschikt programma om je mp3 collectie over te zetten op je palm?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
In winamp exporteren als HTML en dan met Plucker oid op je Palm zetten?

Dan moet je af en toe opnieuw die playlist exporteren, maar Plucker update hem dan in ieder geval al wel automatisch (Plucker is een 'Free' AvantGo-alternatief).

Verwijderd

Topicstarter
Bigs schreef op 18 augustus 2002 @ 00:36:

Dan moet je af en toe opnieuw die playlist exporteren, maar Plucker update hem dan in ieder geval al wel automatisch (Plucker is een 'Free' AvantGo-alternatief).
ja daar had ik ook al aan gedacht maar ik wil ook kunnen zoeken bijvoorbeeld, en het zou ook handig zijn als ie kan sorteren, id3 tags weergeven e.d

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hm.. bij ThinkDB (aardig database programma voor de Palm) hoort ook een conduit, ik weet niet hoe uitgebreid die is (nooit gebruikt) maar misschien dat je daar wat mee kan.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-03 10:21

Kr3Kr

Melpomene

Bigs schreef op 18 augustus 2002 @ 00:36:

ja, daar zat ik ook al aan te denken. altijd handig!

Gregor van Egdom Krekr