ATI Radeon VE 64MB TV-OUT & DVI.

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Scuba
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09-2023
Mensen, ik wil een nieuw 2ehands videokaartje kopen, nu kan ik bovengenoemde krijgen voor 50 euro, maar ik weet niks van deze kaart, heb ik hier wat aan? kan ik hier wat spelletjes mee spelen? Ik doe er toch niet super veel mee...keb nu alleen nog een voodoo3000 16mb waar ik echt niks meer mee kan, mijn pc is een athlon 1800 met 256mb ddr dus die wil nog wel vooruit.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:19

Mentalist

[avdD]

Dat je niks meer kunt op je Voodoo 3 3000 ligt aan jou, niet aan die videokaart :+

Hmm, Radeon VE zei je?

Waren dat niet die rukkaartjes?

Nee, jij kunt er niks mee, als je op die Voodoo al niks kunt :+

edit:

En om toch nog maar iets zinnigs te proberen toe te voegen.. Die Radeon is sneller dan je voodoo, maar als je op je voodoo al niks kunt is die radeon een te kleine vooruitgang om wel iets op te kunnen. Maar een hele zooi spellen zijn nog prima speelbaar op die voodoo, en als je dan zegt dat je er niks mee kan ga ik overbodige reacties plaatsen ;)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Scuba schreef op 18 augustus 2002 @ 00:16:
Mensen, ik wil een nieuw 2ehands videokaartje kopen, nu kan ik bovengenoemde krijgen voor 50 euro, maar ik weet niks van deze kaart, heb ik hier wat aan? kan ik hier wat spelletjes mee spelen? Ik doe er toch niet super veel mee...keb nu alleen nog een voodoo3000 16mb waar ik echt niks meer mee kan, mijn pc is een athlon 1800 met 256mb ddr dus die wil nog wel vooruit.
Zoek eerst zelf even wat info over de kaart en oordeel zelf..

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
idd zoek gewoon even met google naar een paar review en ga die vergelijken.
Zo zie je de voor en nadelen van de kaart en kun je zelf oordelen wat je wilt :7

ps de pc is snel genoeg voor de kaart dus daar hoef je je geen zorgen om te maken ;)

edit:
nog 18 :D

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
voor 50 euro kun je hem ook zowat nieuw kopen...

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/560274#welkevk

en de pricewatch om te kijken of je niet teveel betaald.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.