Vervangend MSI mobo voor een MSI k7t Pro2-a

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:49
Ja topic zegt het al, ze "repareren" nu al voor de 2de keer me pc door dat probleem met die MSI K7T pro series.
Ik kreeg na de eerste keer een gereviseerd moederbord terug maar dat duurde ook maar een maandje voordat ie weer ging flippen.

Nu wil ik dus een ander MSI mobo erin desnoods betaal ik iets bij, wat is een goed alternatief?

sys specs:
Amd T-Bird 1.1Ghz
256mb pc133

Kijk hoeft natuurlijk niet het nieuwste moederbord te zijn, maar 1tje met 133mhz fsb zou wel leuk zijn om mee te overclocken :D
Ik dacht zelf dus aan een MSI K7T266 maar ik weet niet of die ook bij het rijtje van defecte MSI boarden hoord?

Of de K7T Ultra? Alleen daar stond DDR bij en ik weet niet of PC133 er dan wel op kan?

[ Voor 0% gewijzigd door MailMan op 17-08-2002 22:18 . Reden: Whoops ontdek net dat mijn Topic beetje slecht gespeld is :P ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De K7T266 is een DDR only bord, dan heb je dus ook nieuw geheugen nodig. Die K7T Ultra heb ik eigenlijk nog nooitvan gehoord... bedoel je niet de KT3 Ultra? Die is iig ook alleen maar DDR. Een goed SDR bord met 133 MHz fsb van MSI is de K7T Turbo, en volgens mij zijn daar ook veel minder problemen mee dan met de Pro serie :)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De MSI K7T Turbo 2 moet je dan hebben :)

Verwijderd

Hielkej schreef op 17 augustus 2002 @ 22:25:
De MSI K7T Turbo 2 moet je dan hebben :)
ik heb de 1 versie (enig verschil is dat de 2 hogere clocks ondersteunt), en dit bord draait echt retestabiel

een aanrader

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
ikheb hem ook check me specs.
Heb dit sinds maart rdaaien en mischien 3 vastlopers gehad maar verder super stabiel :7

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Kan me alleen maar aansluiten bij de vorige reacties: de MSI K7T turbo (en dan het liefst de 2 of de le) zijn prima borden.
MSI maakt eigenlijk alleen maar prima borden op die verrekte pro2(a) serie dan na.

Do as I say, don't do as I do.

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:49
idd, danku voor de help
en ja ehh. KT3 moet het zijn ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Ik zou zeggen kijk eens op de MSI site :) Verder is dit toch best wel een 'wat moet in nemen?' vraag, en die gaan hier eigenlijk altijd op slot.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.