Toon posts:

Iiayama 454 - 903DT Strepen bij het slaan op de tafel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij (2 mensen:)) hebben hier allebei dezelfde monitor:

Iiyama Vision Master Pro 454 ; 903 DT (19" Flatscreen)
Dit was de verbeterde versie van de 452 die nogal wat fouten bevatten in bepaalde monitoren, andere hadden weer het geluk dat ze geen problemen ermee hadden :) (paarse/blauwe vlekken, strepen etc). Bij het nieuwe type 454 zou alles opgelost moeten zijn.
Anyway, Wij hadden dezelfde monitor op dezelfde tafel staan, en we gingen op internet Tactical-Ops spelen. Mijn monitor kreeg ineens strepen onder het spelen,
dus ik zette hem snel uit en ging kijken wat het was.
Monitor verwisseld met die van hem, kabels verwisseld, videokaarten verwisseld. Mijn monitor bleef raar doen.
Toen deed ik hem een tijdje later weer aan en was hij ineens weer normaal!
Dus verder spelen.. Gebeurd het nog een keer! Toen dacht ik, de monitor zal wel gewoon kapot zijn.. gereboot, aan & uit gezet, en hij deed het weer normaal.
Wij WEER verder spelen.. krijgt ie onder het spelen WEER een paar bewegende strepen, maar ze houden gelijk op en hij slaat weer terug naar het normale beeld.
Het viel me op dat hij naast mij op dat moment dood ging.. dus.. ik zeg, sla nog eens op de tafel? En ja hoor, blijkt het daar aan te liggen :D
Zodra hij op de tafel slaat ging mijn monitor flippen voor een paar seconden.
Evenlater had hij hetzelfde!! 2 Dagen later nog steeds hetzelfde...
Dit is geen leuke grap, maar echt waar.. Dus ik vroeg me af, is het bij al deze types? Kunnen de mensen met deze monitor het even uitproberen.. gewoon een harde klap op je tafel geven.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hier even hard geslagen op tafel. Effect: Pijn :+

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik sloeg ook heel hard net en die paarse/blauwe vlekken waar je t over hebt zie ik ook....

...op mn hand :7

• -Rombo-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-02 19:54
Hier is niks te merken bij de monitor, ge zult mss een slecht exemplaar hebbe.

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Totaal geen problemen. Speel er ook tactical ops mee btw :)

Gezien de pijnlijke reacties maar niet geslagen op de tafel :D

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
ff ruilen

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 16:56
Nee is normaal, staat zelf in het boekje dat je erbij gekregen hebt dat de buis gevoelig is vanwegen M2 tron buis ofzo.

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:37
ik heb nu de monitor stot gegeven maar ales OK !!!

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 16:56
SlowikPL schreef op 23 augustus 2002 @ 12:08:
ik heb nu de monitor stot gegeven maar ales OK !!!
Ja je kunt zo'n buis gewoon ontladen van zijn statische elec en dan gebeurt dat niet... deze jongen heeft gewoon zijn monitor vervoerd in de auto en dan hebben M2 tron buizen altijd problemen. Dit trekt weg na wat gebruikt.

Staat zelfs in de installatie instructies wat je moet doen als je witte strepen krijgt!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:37
ik heb ook hele dune horizontale strepen op mijn monitormaar ik dacht dat het wel toegestaan was?? :?

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als ik sla op de tafel heeft mijn 454 nergens last van (en dat ding heeft al aardig staan trillen, nadat ik mijn toetsenbord een lichte massage had gegeven -> BAM).
Pagina: 1