Toon posts:

.SWF veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een .swf file die ik wil veranderen. Welk programma heb ik hier voor nodig: Macromedia Flash MX of een ander programma?? Het gedeelte wat ik wil zit op een achtergrond. Die achtergrond (die eromheen zit) wil ik weg hebben:

Zo ziet het eruit (zeg maar) en nu wil ik die - weg hebben. :)

------------------------------------------------------------
------------------**************************|
-------------*****************************|
---------****************************------|
-----****************************----------|
------------------------------------------------------------|
------------------------------------------------------------|

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Kan niet. De swf is niet editable. Het editable formaat van flash is iets anders dan swf, namelijk fla dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt, das klote :'(

Kan ik hem misschien eerst omzetten en dan veranderen??

edit:
extra vraagje erbij

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, om de een of andere reden kan ik hem veranderen. nu heb ik de achtergrond weg gehaald, maar nu doet de "actie" die erin zat het niet meer :(

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Er zijn programmatjes om alle graphics uit swfjes te rippen...
Dus als je alleen de achtergrond weg wilt hebben, en er zit niks van interactiviteit in, kan het op die manier...

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

je kunt wel proberen om een nieuw bestand te maken in FlashMx en het swfje daar in importeren, als hij niet beveiligd is kun je toch het een en het ander nog veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus de interactiviteit bewaren alleen de achtergrond past niet bij de achtergrond van me website :)
Ik heb het swf-je geimporteerd met Flash MX. Toen kon ik de achtergrond wegslepen en deleten. Alleen als ik de flash filmpje test dan zie je in de test geen interactiviteit. En dat moet dus wel!

Verwijderd

wat dacht je van de originele maker van het swfje es mailen?

Verwijderd

mmm... dan gaat t dus niet, zoals beschreven ( met importeren ) is de enige mogelijkheid om swfjes te editten

Verwijderd

Topicstarter
hehe, wou jij westwood gaan mailen om te vragen of je hun sfw-je mag jatten?? :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:02:
hehe, wou jij westwood gaan mailen om te vragen of je hun sfw-je mag jatten?? :D
achja Niet geschoten is altijd Mis :) :) :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

De vraag is of je het swfje dan überhaupt wel mag jatten he. Ik vind het heel leuk van je, maar kijk:

1) importeren en dan veranderen zal voor jou niks opleveren, want je houdt dan wel de actie maar je kunt er alleen iets achter of iets voor zetten, de achtergrond krijg je daarmee niet echt goed weg.
2) wat moet je met een swfje van een andere website, als je dan zo graag flash op je site wilt, bouw het zelf en leer flash.. of van mij part Swish als je geen zin hebt in the real work.

Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus een site voor renegade aan het bouwen. nu wil ik dus dat flashje erop. Ik kan met flash MX alle onderdelen appart selecteren. heb dus de achtergrond geselecteerd en verwijderd. Ook heb ik het weswood tekentje eruit gehaald. Alleen nu is de activiteit in het flashje ook weg. en dat moet juist blijven.

Een eigen flash maken kan ook wel maar als het makkelijk kan waarom dan moeilijk doen :*)

Verwijderd

Nou, omdat je dan de volgende keer dan geen swf'je hoeft te rippen?

Verwijderd

/me denkt sowieso dat het niet heel erg netjes is andersmans flashkunsten te rippen en is blij dat dan alle activiteit verdwijnt.

Verwijderd

misschien, maar ook maar heel misschien heb je hier iets aan:
http://www.pizzinini.net/...age=en&category=8&item=37

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Probeer ook eens SWF Browser. Hiermee kan je dus sound/video etc. extracten uit swfjes.
Ik weet niet of je ze ook kan aanpassen want zo vaak gebruik ik het nou ook weer niet, maar toch wel een leuk tooltje.

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Pas je code aan, zoals hier:
Je achtergrond kleur is dan weg en gewoon transparant

<param name=movie value="interface.swf">
<param name=quality value=high>
<param name=menu value=false>
<param name=wmode value=transparent>
<embed src="interface.swf" quality=high wmode="transparent" pluginspage="http://www.bla bla bla

Verwijderd

ik zou zeggen probeer deze prog eens :P
http://www.sothink.com/

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Rippen van swfjes mag niet op got, dus ik zou linkjes en dergelijk adviezen misschien weglaten? Gaat dacht in om dingen maken, stelen kun je vast wel van je vrienden leren.

|{ brrr }] |

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

SWF browser is gewoon een legaal tooltje en daar is niets mis mee.

offtopic:
Dit topic is al > een maand oud, dus ik denk dat Jeroentussie er inmiddels al wel uit is..

Wees consequent, maar niet altijd

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

* waxle denkt dat FrAn2002 er goed aan doet even de FAQ van dit forum plus de sticky-topic bovenaan te bestuderen :)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Pelle

🚴‍♂️

Ome waxle heeft gelijk. Luister naar zijn wijze woorden en leer ervan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.