Hier dus het volgende probleem.
Vannacht bleef mijn compu hangen, ctrl+alt+del deed het niet, dus dan maar de reset knop.Bij het opnieuw opstarten bleef hij hangen bij de melding Initializing system setup.Press Ctrl+s to enter setup.
Daarna niks meer.
Vanochtend nog eens geprobeerd, maar sindsdien doet hij helemaal niks meer.
Als ik hem aanzet gaan de fans draaien, en er komt een piep die zich om de +/- 3 sec. herhaald.Verder geen boot en geen beeld.
In mobo boekje geen uitleg kunnen vinden van alarm piep.
Alle PCI kaarten eruit gehaald,andere videokaart erin, op andere monitor aangesloten,alle kabels eruit en erin, alle jumpers nagekeken, koeler + proc. eruit en erin, andere HDD erin gezet, maar het blijft hetzelfde resultaat.
Iemand nog andere suggesties wat er aan de hand kan zijn.
Fans draaien en lampjes mobo gaan aan, dus stroom doet het, videokaart in ander systeem doet het ook, dus of proc of mobo lijkt me het euvel....
Systeem specs
ATX Nokia 8850 met noisecontrol 300 Watt voeding
Mobo Soltek SL75DRV-2
Proc AMD Athlon XP 1600+
Silverado Noisecontrol koeler
Crucial 256 MB pc 2100 DDR
Maxtor 40 GB ATA 133/7200 HDD
Asus V7700 Geforce 2 GTS
Vannacht bleef mijn compu hangen, ctrl+alt+del deed het niet, dus dan maar de reset knop.Bij het opnieuw opstarten bleef hij hangen bij de melding Initializing system setup.Press Ctrl+s to enter setup.
Daarna niks meer.
Vanochtend nog eens geprobeerd, maar sindsdien doet hij helemaal niks meer.
Als ik hem aanzet gaan de fans draaien, en er komt een piep die zich om de +/- 3 sec. herhaald.Verder geen boot en geen beeld.
In mobo boekje geen uitleg kunnen vinden van alarm piep.
Alle PCI kaarten eruit gehaald,andere videokaart erin, op andere monitor aangesloten,alle kabels eruit en erin, alle jumpers nagekeken, koeler + proc. eruit en erin, andere HDD erin gezet, maar het blijft hetzelfde resultaat.
Iemand nog andere suggesties wat er aan de hand kan zijn.
Fans draaien en lampjes mobo gaan aan, dus stroom doet het, videokaart in ander systeem doet het ook, dus of proc of mobo lijkt me het euvel....
Systeem specs
ATX Nokia 8850 met noisecontrol 300 Watt voeding
Mobo Soltek SL75DRV-2
Proc AMD Athlon XP 1600+
Silverado Noisecontrol koeler
Crucial 256 MB pc 2100 DDR
Maxtor 40 GB ATA 133/7200 HDD
Asus V7700 Geforce 2 GTS