Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Niet te hard oordelen dit is mijn aller eerste keer dat ik heb lopen knutselen .
Zit niet meer op school dus heb niet ff een klaslokaal met gereedschap tot mijn beschikking .
kleurtjes zijn ook niet mijn smaak, maar wel erg netjes afgewerkt
bovenin dat euhmz...gevalletje voor je ccfl, ziet er niet echt netjes uit, maar als je case dicht is zie je er gelukkig nix van
zou er persoonlijk eventjes een mooiere manier voor bedenken
verder echt mooi modje
Ziet er mooi uit, maar wat is dat om het raampje? Persoon lijk vind ik het mooier als het plexiglas direct achter de zijkant zit geplakt.
Maak eens een close-up van die ?tempsensor? in je frontje
[ Voor 0% gewijzigd door bredend op 17-08-2002 21:10 . Reden: foto's beter bekeken :) ]
Als je hier je mod post, kan je commentaar verwachtenmmxmmx schreef op 17 augustus 2002 @ 21:07:
[...]
Niet te hard oordelen dit is mijn aller eerste keer dat ik heb lopen knutselen .
Zit niet meer op school dus heb niet ff een klaslokaal met gereedschap tot mijn beschikking .
postitief, maar ook negatief uiteraard
verder zegt-ie alleen dat-ie de kleur niet mooi vind, da's gewoon een kwestie van smaak dus niet echt boeiend toch
Het is echt glas dus geen plexy en ik heb het inderdaad aan de binnen kant van de zijkant geplakt en aan de buitenkant heb ik er een lijstje omheen gemaakt dus net een schilderijtje .Bredend schreef op 17 augustus 2002 @ 21:08:
Woei, originele kleuren
Ziet er mooi uit, maar wat is dat om het raampje? Persoon lijk vind ik het mooier als het plexiglas direct achter de zijkant zit geplakt.
edit:
Maak eens een close-up van die ?tempsensor? in je frontje
Maar het is dus echt glas en dat heb ik uit een silderijtje gehaald je weet wel zo een wisserlijstje
Ik heb ook de vreemde eigenschap me spullen in de kleur te spuiten van het behang :-) ,blauw dus..
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Maar die drivebay zit toch normaal aan het frame vast
Vind het zeker wel een grappige mod vind zelf die raampjes niet zo nodig maar smaken verschillen.
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Klopt ik heb de drive bay naar beneden geplaatst hij zit wel aan de voorkant vastgeschroeft en achter het plastic voorkantje en zit een 80 bij 80 fan die blaast over de schijfen heen ik zal er ff een screenshot van maken .MICHIEL123 schreef op 17 augustus 2002 @ 21:20:
Vind zelf de kleuren wel wat hebben
Maar die drivebay zit toch normaal aan het frame vastof is dat bij de q500 die ik heb net anders?
Vind het zeker wel een grappige mod vind zelf die raampjes niet zo nodig maar smaken verschillen.
Dan komt die er boven in het topic wel bij .
Ps iedereen bedankt voor de leuke reaties .
P.S het plafond in mijn huis is dezelfde kleur :-)
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Is het niet handiger om dus het metaal daarvoor weg te halen (makkelijker voor de lucht om door te stromen). ?mmxmmx schreef op 17 augustus 2002 @ 21:35:
[...]
Klopt ik heb de drive bay naar beneden geplaatst hij zit wel aan de voorkant vastgeschroeft en achter het plastic voorkantje en zit een 80 bij 80 fan die blaast over de schijfen heen ik zal er ff een screenshot van maken .
Dan komt die er boven in het topic wel bij .
Ps iedereen bedankt voor de leuke reaties .
P.S het plafond in mijn huis is dezelfde kleur :-)
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
ik vind idd dat je nu je senseo crema ook ff dezelfde kleur moet geven..... of je bouwd hem in
Verwijderd
Verwijderd
hij wil tonen dat hij er een heeftVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:27:
Waarom staat die Senseo Crema er trouwens ineens bij vanaf foto 2? En waarom zet je een koffiezetapparaat uberhaupt voor je pc?
Hhahah wat denk je ik wil niet op moeten staan voor een bakkie .Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:27:
Waarom staat die Senseo Crema er trouwens ineens bij vanaf foto 2? En waarom zet je een koffiezetapparaat uberhaupt voor je pc?
Nee geen koffie apparaat in mijn pc en nee ik vind de kleur juist erg mooi van die senso dus dat blijft mooi zo hahhahah .
Niet alle fotos waren hievoor bestemd dus ik wilde 1 zonder koffie ding .
mmxmmx schreef op 17 augustus 2002 @ 22:31:
Oke hier is een close up ( arg je ziet de kras die er op kwam tijdens die lanparty)
[afbeelding]
wat ziet mij oog op de foto de beruchte 52x self destruct cd-rom speler
verder ziet t er wel goed uit al je kijkt naar de kleuren van de kamer
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
btw mooie mod maar weird colors
[This space is for rent]
Wel mooi maar mis iets maar weet echt niet wat
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Ne is niks aan gedaan .
verder wel mooi gedaan (en jammer van die kras
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
ziet er gaaf uit man, mijn complimenten
(zoals je vaak in andere MODs ziet...)
[ Voor 0% gewijzigd door SEFje op 18-08-2002 00:43 . Reden: even iets recht zetten... ]
Ik weet het schatje
Altijd dat felle rood met glanzend zwart wordt ook saai na een tijdje.
Voor een eerste mod mag dit er zeker wezen!
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
En het is best een vet modje, maar de kleuren vind ik persoonlijk niet echt de je van het
Verwijderd
Nu eigenlijk alleen je bays, je cd-rom enzo te pakken nemen. hoewel je dat Creative ding beter kan overslaan, denk ik.
Ziet er wel goed uit!
Had je hem niet beter in dezelfde kleur als je Senseo Crema kunnen spuiten? De PC valt nu bijna weg tegen de achtergrond.
Toch wel netjes gedaan, ziet er goed uit. Alleen nog even de drivebays en de kras, dan is 'ie helemaal top!
Euhm, je coolermaster zuigt toch op deze manier? Volgens mij moet je hem andersom monteren, mijn coolermasters blazen de lucht naar de kant waar het coolermaster stickertje zit, dus in jouw geval naar buiten.........zit een 80 bij 80 fan die blaast over de schijfen heen ......
I served in a company of heroes.
Hmmm ja die gaat inderdaad af en toe wat stroef maar als je gewoon met een stevige vastberaden duw in 1 keer drukt dan is er niks aan de hand .Amd RuLuzzz schreef op 18 augustus 2002 @ 11:08:
Ik heb dezelfde kast, Maar heb je nou ook het probleem dat de powerknop niet lekker meer in kan drukken?
die asus bordjes kon je altijd via de spatie balk opstarten dat mis ik wel helaas .
Wil iedereen even z'n spelling nakijken? reaties? mot? moesd?
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
[afbeelding]
Daar die witte kabel onderin. dat wil ik graag.
Maar er wordt gezegd dat het neit los wordt verkocht.
Verwijderd
Verwijderd
anny way nice job ike zou je het niet na doen
Probeer volgende keer ook eens wat dingen
zelf te fixen zoals een baybus, kost misschien wat minder geld.
Maar verder ga zo door!!!
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
ik ben mezelf ook nog steeds aan het bedenken welke kleur ik hem doet, mede doordat ik de standaard kleurtjes nie meer leuk vind
voordeel is da ik het zelf ken mengen, ben toch schilder.. dus qua strakheid zal het mij wel lukken met zijdeglans, geen hoogglans.. hoef geen spiegel te worden
maar mooie mot(d)
Verwijderd
[quote]Vorkie schreef op 18 augustus 2002 @ 19:21:
kleur is wel mooooooi, waarom, het is weer eens anders dan da saaie groen/blauw/zwart
ik ben mezelf ook nog steeds aan het bedenken welke kleur ik hem doet, mede doordat ik de standaard kleurtjes nie meer leuk vind
voordeel is da ik het zelf ken mengen, ben toch schilder.. dus qua strakheid zal het mij wel lukken met zijdeglans, geen hoogglans.. hoef geen spiegel te worden
maar mooie mot(d) ;)[/quote]
Turquoise met een beetje chocolade achtig bruin is ook best een stoere combo.
Verwijderd
Ik vind het een mooie computerkast hoor, en wat komt er lekkere koffie uit die machine hè? Ik heb er op aandringen van mijn kleinkinderen er ook maar een gekocht, aangezien ik altijd het vuur aan liet staan in mijn senioren-woning. Ja, ik zette nog lekkere koffie met kokend water en dat goot ik over de versgemalen koffie heen. Maar de techniek van tegenwoordig....nou,nou,nou. Wat is er toch veel mogelijk. En zo gemakkelijk hè, gewoon zo'n papiertje gevuld met koffie in de machine , en hup, lekkere koffie..Mijn buurvrouw Els ,hahaha,die komt nu elke dag langs...het is ook nog lekker sociaal hè?
Nou nu stop ik ermee want tafeltje-dekje komt eraan
Mvg Mw O uwe-taart
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
Verwijderd
niks
Bij foto 6 istie weer verdwenen....Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:27:
heel mooi antwoord
alleen ook mijn kleurencombo is het niet...
ff nog een vraagie die vlak oranje bij de window moet dat nog iets voorstellen of is dat zomaar een ingeving geweest en je ging aan de slag
1
2
3
4
5
6
| ____ / \ / \ | | | | \______/ |
dat vlak bedoelde ik...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
multisync is gebanned dat was hard nodig :D