Hoi,
Ik heb sinds vandaag, ergens zo rond 6 uur voor de eerste keer, dat m'n monitor zomaar op stand-by gaat.
Ik heb een iiyama Vision Master Pro 411
Matrox G550
Windows 2000 Pro SP3 met alle laatste patches etc.
De resolutie is momenteel 1280x1024x32bpp @ 75 Hz.
Ik had tot ongeveer 30 minuten geleden wel de power settings zo staan dat m'n monitor na 20 min op standby ging, ik heb dat toen uitgezet en een reboot gedaan. Alleen het gebeurd dus nog steeds
Heb ook al gechecked of the kabel er goed in zit, volgens mij wel... Kent iemand dit probleem wellicht? Ligt dit aan Windows (zo ja, dan mag het topic naar WOS
) of ligt dit aan m'n monitor? Ik zal 'm vanaf nu maar terug naar 1024x768 @ 85 Hz .... oh, nou dat was niet zo'n best idee... de monitor ging op standby en ging even helemaal niet meer aan. Vervolgens misvormde het beeld .... ik denk dat ie weer stuk is
Net terug van reparatie, nog niet eens een week....
Kent iemand dit probleem.. zo ja, wat kan ik er aan doen??
Update:
Op 1024x768 @ 85Hz (aanbevolen resolutie) gaat de monitor ook standby....
Ik heb sinds vandaag, ergens zo rond 6 uur voor de eerste keer, dat m'n monitor zomaar op stand-by gaat.
Ik heb een iiyama Vision Master Pro 411
Matrox G550
Windows 2000 Pro SP3 met alle laatste patches etc.
De resolutie is momenteel 1280x1024x32bpp @ 75 Hz.
Ik had tot ongeveer 30 minuten geleden wel de power settings zo staan dat m'n monitor na 20 min op standby ging, ik heb dat toen uitgezet en een reboot gedaan. Alleen het gebeurd dus nog steeds
Kent iemand dit probleem.. zo ja, wat kan ik er aan doen??
Update:
Op 1024x768 @ 85Hz (aanbevolen resolutie) gaat de monitor ook standby....
[ Voor 0% gewijzigd door ^Mo^ op 17-08-2002 21:13 . Reden: Update ]
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs