Toon posts:

[G-Force 2] Begrenzing?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze topic kan eigenlijk in Spielerij, maar ook hier. Het gaat namelijk over de begrenzing op de g-force 2. Deze vraag zal misschien wel gesteld zijn, maar zoiets is nogal moeilijk terug te vinden in de search.

Ik heb dus een G-force 2 MX 400 en ik speel CS. Mijn FPS bij CS is maximaal 60. Het ligt volgens mij aan de kaart. Het commando in CS om je FPS omhoog te gooien (max_fps 100) werkt niet, want dan blijft mijn FPS gewoon nog 60. Zit er niet een begrenzing op een G-Force 2 en hoe kan ik die eraf halen? Ik denk namelijk dat ik veel hoger kan halen met zo'n kaart.

Verwijderd

dat licht niet aan je GeForce en er zit ook geen begrenzer op het licht puur aan je cs en het comando is dacht ik max_pfs

naar dat kan niet dat het je GeForce is

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Omg, wat een vraag zeg. Die videokaart kan gewoon niet meer aan. Je mag nog blij zijn dat je met die kaart 60fps haalt. Je kaart is gewoon niet sneller, en er zit geen begrenzer op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat een G-force 2 een soort van 'onder-clocked' is. Zou het zijn dat ik hem kan overclocken?

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Ja, er zijn zat programma's om je videokaart te overclocken. Maar het is zeer de vraag of je daar veel meer performance uit zal halen.

Verwijderd

Damn.. noob? :? Ja hij is underclocked :D :D :D Overclock hem! Doe mar 200mhz omhoog allebei :D

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
M v Akkeren schreef op 17 augustus 2002 @ 20:30:
Omg, wat een vraag zeg. Die videokaart kan gewoon niet meer aan. Je mag nog blij zijn dat je met die kaart 60fps haalt. Je kaart is gewoon niet sneller, en er zit geen begrenzer op.
Wat je daar zegt is PuRe onzin, je haalt wel degelijk 100 fps in CS met een GeForce 2.. Ik heb dat probleem btw ook topicstarter.. Heb hier nu GeForce 4 Ti4200 @ 322/544 en hij geef ook maar 60fps aan. Het ligt aan iets wat met je driver te maken heeft. Hij geeft 60 aan maar speelt op 100 effectief.. Maak je maar geen zorgen want boven de 60 in cs merk je zoiezo niet!

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Verwijderd

[search=geforce overklokken]
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (8/08/02) :)

En lees eens wat topics door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.