Wie kan me helpen aan leuke games voor op een P60. Ik heb rollercoaster er al opgezet maar dat begint te vervelenen
.
Quake1 met reaper bots @ 320 * 200 (alhoewel dat niet super zal lopen...)
uhm
dune2 ? ...
uhm....doom 1 / 2
uhm......Ah! ...raptor ! kicke spel, lekker arcade achtig...en ook de shareware is lang zat om plezier van te hebben
verders is mario leuk ...(mario.exe ...even zoeken, is van een nederlander, heeft ook vergelijkbare sidescrolling platform games met een of andere eend ..wel cool iig en zien er tof uit net SNES:)
settlers 1 is ook erg leuk ...kan je veel plezier van hebben....:)
nouja zo gaat de lijst nog even door maar dit is t wel ff voor nu
uhm
dune2 ? ...
uhm....doom 1 / 2
uhm......Ah! ...raptor ! kicke spel, lekker arcade achtig...en ook de shareware is lang zat om plezier van te hebben
verders is mario leuk ...(mario.exe ...even zoeken, is van een nederlander, heeft ook vergelijkbare sidescrolling platform games met een of andere eend ..wel cool iig en zien er tof uit net SNES:)
settlers 1 is ook erg leuk ...kan je veel plezier van hebben....:)
nouja zo gaat de lijst nog even door maar dit is t wel ff voor nu
dat zal naadje lopen op een P60 hoor.....op een p166 loopt dat al baggerVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:16:
Command & Conquer, kun je zelfs multiplayer via het netwerk spelen.
Warcraft II
Quake 1 draait daar ws ook op
Caesar II
Theme park
Quake 1 draait daar ws ook op
Caesar II
Theme park
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Ik heb Command & Conquer volgens mij altijd op een Pentium 60 gedraait hoor?majic schreef op 17 augustus 2002 @ 20:21:
[...]
dat zal naadje lopen op een P60 hoor.....op een p166 loopt dat al baggermayb in 320 * 200 ..?
Carmageddon gaat misschien niet lukken, heb je 75 MHz voor nodig...
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()