Hervatten brandproces, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Topicstarter
Kwas net een cd aant branden, maar toen liep Nero vast. BURN-proof was toen in werking getreden, maar khad wel de comp opnieuw op moeten starten. Kan ik nu het branden hervatten op 1 of andere manier :?

Aye aye captain

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

eh.... nee? Ik kan zelfs niet opnieuw beginnen als nero stopt zonder opnieuw opstarten. Nero is gewoon een bagger programma, neem een ander. Ik raad clonecd aan, gecombineerd met de Daemon-tools, dan kan je alle formaten branden (behalve nero's eigen formaat). Virtual cdrom drive aanmaken, de iso/cue/bin/whatever laden, dan met clonecd van de virtuele cdspeler kopieren en je hebt een perfect kopie.

MechWarrior || Monsters Game

• Weng
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Topicstarter
Thnx, dan weet ik genoeg.

Aye aye captain

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
GambitRS schreef op 17 augustus 2002 @ 20:09:
eh.... nee? Ik kan zelfs niet opnieuw beginnen als nero stopt zonder opnieuw opstarten. Nero is gewoon een bagger programma, neem een ander. Ik raad clonecd aan, gecombineerd met de Daemon-tools, dan kan je alle formaten branden (behalve nero's eigen formaat). Virtual cdrom drive aanmaken, de iso/cue/bin/whatever laden, dan met clonecd van de virtuele cdspeler kopieren en je hebt een perfect kopie.
ja hoor |:( nero een klote programma? :? dan vraag ik me toch af waarom je het bij iedere kwaliteitsbrander krijgt |:(
ShinKiKouHou schreef op 17 augustus 2002 @ 20:03:
Kwas net een cd aant branden, maar toen liep Nero vast. BURN-proof was toen in werking getreden, maar khad wel de comp opnieuw op moeten starten. Kan ik nu het branden hervatten op 1 of andere manier :?
dat kan niet :)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:11
GambitRS schreef op 17 augustus 2002 @ 20:09:
omg hoezo omslachtig... virtual cd maken en dan on the fly kopieren |:( Nero doet iso, cue/bin, en nero images. Meer heb je gewoon niet nodig. Voor een eventuele clonecd image kun je dan gewoon clonecd gebruiken. Nero een bagger programma, haha. Dat het je mening is, ok. dat je die andere mensen opdringt, das minder.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dat Nero bij elke brander zit betekend niet gelijk dat het zo goed is hoor, het betekend gewoon dat Ahead goeie OEM contracten heeft afgesloten (zo'n CD bij je brander kost een drive fabrikant maar een 0,50 tot 1,00 EURO p/s), maar idd volgens mij is er ook niet veel mis met Nero...

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
er is absoluut niets mis met Nero nee, kijk maar eens wat het allemaal ondersteunt :) en hoevaak er updates zijn :) ik gebruik al Nero sinds ik een brander hebt dussss :)

ontopic:
Nee, maar misschien idee om uit te vinden ;) goud geld believe me :P

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10-2025

Hironshy

Orooo!!!

Ik gebruik Nero al een paar dagen en het prog is 1 van de beste. igg beter dan die *** CdCreator van **** Adaptec. Gebruik trouwens naast Nero ook nog eens CloneCD. Een Lite-on brander in combinatie met CloneCD is de manier om te "backuppen" })
Pagina: 1