Toon posts:

Bureaublad doet vaag

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Laats toen ik m'n pc opstarte zag m'n bureaublad er heel vaag uit, nl. de kleuren waren heel raar, net of ze allemaal 16 kleuren hebben, eerst dacht ik dat ie op 16 kleuren stond maar dat was niet het geval, ik heb toen is een andere kleurmodes geprobeerd maar het hielp niks. Hoe kan je dit weer normaal krijgen?
Ik heb er nu ff een fototje bij gedaan - http://members.lycos.nl/techforum/images/desktop.jpg

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 20:13
Hmm ik heb daar ook soms last van, als 'k in windows xp terugkeer van een andere gebruiker naar mijn bureaublad.

Ook windows xp?

Neen, geen windows xp dus.
* ShadowrunR moet beter leren kijken |:(

Verwijderd

Topicstarter
Nee Windows 2000 Proffesional maar ik heb het de hele tijd

Verwijderd

Topicstarter
En ik wou gisteren gta 3 spelen en toen zij die dat ie minimaal 12 mb videogeheugen nodig had en ik heb 32 mb

Verwijderd

Ik heb dat ook ooit eens een keer gehad, kwam toen omdat ik wat met videokaarten had zitten klooien. Ik ben er niet meer vanaf gekomen totdat ik mijn windhoos opnieuw installeerde. Ik heb veel gezocht maar nooit een goede oplossing gevonden. Het is ergens een registry setting die zegt dat ie alle iconen op 16 kleuren moet weergeven. Maar waar zou ik niet weten... helaas.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
That my friend, is 256 kleuren ;)

Hoe dan ook, ik heb eerder gehoord van dit probleem, had de betreffende persoon toen ook een oplossing voor gevonden, hijs alleen nu helaas niet online om het te vragen, had iets te maken met het rebuilden van iconen waarna ze _allemaal_ 256 kleuren werden. Er is iig oplossing voor die ik je nu niet kan geven :+ (oh wat nuttig ook weer).

Verwijderd

Topicstarter
oke als je het weet post het maar

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik zou je drivertje maar eens updaten van je videokaart

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:17:
En ik wou gisteren gta 3 spelen en toen zij die dat ie minimaal 12 mb videogeheugen nodig had en ik heb 32 mb
Had ik ook, moest ik win opnieuw voor installen :'(

Verwijderd

Dat van GTA3 is een bekend probleem (en daar hoef je geen windows voor opnieuw te installeren). In Spielerij is in De officiële GoT GTA3 en UT2003 FAQ! zat te viden hierover.

En voor je videokaartprobleem (als dat al een videokaartprobleem is) moet je eerst ff Voor je een topic opent: lees dit eerst even lezen, dat heb je duidelijk nog niet gedaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.