Mijn pa heeft een probleem met zijn PC. Deze draait op Windows 95 en hier hangt een extern modem aan, waarmee hij inbelt op de server van het werk. Nu dacht ik: kom, laat ik dat modem eens vervangen door een Teles ISDN kaart die ik toch nog had liggen. Dus ik stop de kaart erin, installeer drivers, en vervolgens krijg ik bij het inbellen een BSOD. Dat gaat dus niet werken. Dus ik haal die kaart er weer uit, en sluit het modem weer aan. Maar na het inbellen naar het werk, zie ik dat er wel gewoon verbinding is (de twee computertjes in de systemtray zijn ook aanwezig), maar er is totaal geen activiteit op de lijn te bekennen.
Ik heb verder niets veranderd aan de instellingen (alleen dat hij eerder via de ISDN kaart moest inbellen, maar dat had ik weer teruggezet naar het modem). Wat nog vreemder is, is dat inbellen naar TMF Web WEL gewoon goed gaat. Hiermee kan ik dus prima internetten.
Op mijn pa's werk maken ze gebruik van een proxy, en hier staat IE dus ook op ingesteld. Pingen lukt ook niet. Wie kan mij en mijn pa helpen?
Ik heb verder niets veranderd aan de instellingen (alleen dat hij eerder via de ISDN kaart moest inbellen, maar dat had ik weer teruggezet naar het modem). Wat nog vreemder is, is dat inbellen naar TMF Web WEL gewoon goed gaat. Hiermee kan ik dus prima internetten.
Op mijn pa's werk maken ze gebruik van een proxy, en hier staat IE dus ook op ingesteld. Pingen lukt ook niet. Wie kan mij en mijn pa helpen?