Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Verwijderd
Ja, ok, maar jij hebt dan ook een Mac he.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:00:
tis natuurlijk wel vetter als je dat gewoon op het oog met n pot lijm in de aanslag maakt he...
rent hard weg, nofi roepend
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Centarsia
Er zitten standaard 360 fotos in het programma, maar je kan ook je eigen image library aanmaken en de grote van de plaatjes instellen
Met dit als resultaat

Cool, ga ik gelijk proberen-Marshal- schreef op 17 augustus 2002 @ 21:44:
Na wat gezocht te hebben op google heb ik een heel mooi Freeware programma gevonden en dat wil ik jullie natuurlijk niet onthouden
Centarsia
Er zitten standaard 360 fotos in het programma, maar je kan ook je eigen image library aanmaken en de grote van de plaatjes instellen
Met dit als resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanx for the Tip
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Nou naakt, eerder schaars gekleedarmageddon_2k1 schreef op 17 augustus 2002 @ 23:01:
ehm....wat voor library gebruik jij?? ik zie een gigantische collectie naakte vrouwen
.. en was eigenlijk de enige directory die ik had waar heel veel plaatjes in stonden
Hehehe...-Marshal- schreef op 17 augustus 2002 @ 23:18:
[...]
Nou naakt, eerder schaars gekleed
.. en was eigenlijk de enige directory die ik had waar heel veel plaatjes in stonden
*ding* Einde bericht *dong*
Bedankt-Marshal- schreef op 17 augustus 2002 @ 21:44:
Na wat gezocht te hebben op google heb ik een heel mooi Freeware programma gevonden en dat wil ik jullie natuurlijk niet onthouden
Centarsia
Was de link naar het programma kwijtgeraakt.
Mooi programma, alleen werkt deze helaas niet perfect. Je moet een grote database hebben om er een goed plaatje tevoorschijn uit te halen
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
In het programma, zit toch zelf ook al een database met willekeurige plaatjes. Kan je die misschien gebruiken.inquestos schreef op 18 augustus 2002 @ 20:08:
Mooi programma, alleen werkt deze helaas niet perfect. Je moet een grote database hebben om er een goed plaatje tevoorschijn uit te halen
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque