Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat/bug] Sem en slotjes

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik post best veel in sm, met als gevolg dat je nu als hij opgelost is het slotje ziet staan wat voorheen niet zo was.

Maar voorheen was dit niet zo, maar nu is het wel erg als half sm vol slotjes staat zegmaar.

Het heeft geen hele hoge prio natuurlijk, maar het zou leuk zijn al er iets aan veranderd wordt.

Afbeeldingslocatie: http://www.attilla.nl/pics/sem.JPG

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

je kan nu alleen je eigen gesloten SM's zien (mods zien zelfs alle gesloten topics. Wat is precies je probleem?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Attilla
Nou ehm, het was eerst niet zo dat je je eigen slotjes kon zien.

Ik denk misschien moet het ook nog terug veranderd worden, maar goed niet echt prio ofzow

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:06

Predator

Suffers from split brain

Feature, not a bug :+

Het is toch handig dat je zo makkelijk kan zien wat er met je afgehandelde SM gebeurt is ?
Anderen kunnen die trouwens niet lezen (na slot).

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Nee is een nieuwe feature; oftewel nav klachten in LA dat men graag makkelijk wilde weten wat er met afgehandelde sm meldingen gebeurde is dit erbij gekomen :)

Of er een optie komt dit in te stellen weet ik niet ;)

• Attilla
Dan klik je toch gewoon op je naam ??

Naja goed maakt ook niet uit, ik had meer zoiets van als het afgehandeld is verdwijnt het netjes schoon enzo.

Maar goed het maakt verder niet uit, als het een instelling wordt ... mooi meegenomen ... wordt het niet ... pech :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

't zal zo blijven - ik zie het trouwens eerder als een voordeel dan een nadeel dat je de afgehandelde topics kan bekijken nu.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.