Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feature] Ander icoon bookmark na lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is het niet een handig idee om een ander icoon te laten verschijnen als je een topic van je bookmarks hebt gelezen? Dus als er dan weer een nieuwe reactie is zie je dat meteen. Nu is dat wat omslachtiger omdat je boven de topictitel moet hangen of naar de tijd moet kijken of naar het aantal posts.

Ik geef toe, het zal niet het effect van een op lucht draaiende 6ghz server hebben, maar mij lijkt het wel prettig. :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

hoe bedoel je? als je een topic leest, bookmarkt en vv. weer leest een ander icoon oid :?
als je het mooi kan uitleggen wil ik er wel naar kijken :P

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• hereweare67893
  • Niet online
Dan zal ik het eens schitterend en beeldend uitleggen :P

Bij Hottopic wordt het systeem toegepast wat ik bedoel. Nieuwe berichten hebben daar een rood icoontje, en als je op de pagina geweest bent worden ze geel. Zo zie je in een oogopslag welke laatste reacties van topics je nog niet gelezen hebt.

Om het idee dat weer te visualiseren voor de bookmarks, zou je bijvoorbeeld een groen vinktekentje ofzo door het normale icoon (geel voor oude, rood voor nieuwe) kunnen doen.

Ben je nu niet helemaal verrukt van mijn uitleg? ;)

• chem

chem

Reist de wereld rond

ik loop al te lekken :P
Er wordt al bijgehouden of het topic 'nieuw' is, maar of het nieuw in sinds je *keek*is erg lastig. Dan zouden we nl. voor elk topic moeten bijhouden wanneer je er geweest bent.
Dit is voor de bookmarks op zich wel te doen, aangezien er dan toch al een record is - en een timestamp erbij is niet zo'n probleem.
Nadeel is wel dat er dan elke topic-hit moet worden gekeken of men een bookmark heeft van dat topic - en zo nodig bijwerken. Ik denk dat dat teveel queries gaat opleveren...

snap ik je zo goed?

• hereweare67893
  • Niet online
Je snapt me idd goed :)

Maar hoe doen ze dat dan bij Hottopic. Dat zorgt niet voor veel queries geloof ik. :?

• chem

chem

Reist de wereld rond

geen idee, maar het is erg moeilijk voor React - ik zet het bij "nader te onderzoeken" voor een volgende versie.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.