-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Volledig mee eens.AudiRS4 schreef op 17 augustus 2002 @ 19:25:
Beter zouden ze eens Half-Life 2 afmaken....
Als dat spel er ooit nog gaat komen.
Verwijderd
dat duurt nog wel ff lijkt meAudiRS4 schreef op 17 augustus 2002 @ 19:25:
Beter zouden ze eens Half-Life 2 afmaken....
Verwijderd
Ehmz, Gearbox mee gewerkt aan Half-Life? Dacht het niet. Gearbox heeft twee uitbreidingen gemaakt voor Half-Life, Opposing Force en Blue Shift, maar dat waren niet meer dan twee mods voor dezelfde Engine. En die engine is dus van Valve, de makers van de orginele Half-Life.Kwartjuh schreef op 17 augustus 2002 @ 19:22:
* even ter informatie : Ik kan het grote topic voor HALO niet vinden... (search is brak)
Ik weet niet if dit al bekent was, maar Gearbox (die gozers die ook mee hebben gewerkt aan Half-life) werkt mee aan de PC versie van HALO!!!
En aangezien Half-life Briljant was, moet HALO dat ook worden met Gearbox![]()
![]()
HALO gaat ownen![]()
![]()
Maar dat geheel terzijde
Hopelijk wordt Halo hetzelfde als op de Xbox, maar dan met coolere multiplay mogelijkheden
The devil is in the details.
Of is het nog steeds eind 2002/begin 2003 ?
MasterOverdrive....
Ruled = Heeft geroeleerd
Rules = Roeleert
(dat even ter informatie:)
Ik heb voor zulke uitspraken (ander iets waar ik op kots) een OW gekregenKwartjuh schreef op 17 augustus 2002 @ 21:36:
Nee, voor zo ver ik weet geen officiele release datum.... Ik kots op mr Gates![]()
Overigens wel grappig dat gearbox/valve helemaal de hemel in worden geprezen omdat ze 1 goed spel hebben gemaakt
Overigens vind ik ID best goed... Maar toch een beetje rag-games, met weinig nieuws.... (persoonlijke mening)
Als je als ID zijnde je gehele toekomst van één spel wil laten afhangen heb je hele grote ballen.rival24 schreef op 17 augustus 2002 @ 21:41:
[...]
Ik heb voor zulke uitspraken (ander iets waar ik op kots) een OW gekregen
Overigens wel grappig dat gearbox/valve helemaal de hemel in worden geprezen omdat ze 1 goed spel hebben gemaakt. ID softwaren daarentegen wordt vaak afgekraakt vanwege het feit dat ze vooruitstrevend zijn.....
Althans , dat is het gerucht dat ze alles op alles zetten met DK:F. Flopt dat , dan is het : Bye Bye Zwaai Zwaai ID Software.
*kuch*AudiRS4 schreef op 17 augustus 2002 @ 23:42:
[...]
Als je als ID zijnde je gehele toekomst van één spel wil laten afhangen heb je hele grote ballen.
Althans , dat is het gerucht dat ze alles op alles zetten met DK:F. Flopt dat , dan is het : Bye Bye Zwaai Zwaai ID Software.
ID software is de revolutionair in de industrie, 1 van de iig
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Half-Life is ontwikkeld door Valve...
Opposing Force (geniale uitbreiding) door Gearbox
Blue Shift ook door Gearbox
Counter-Strike: Condition Zero door Gearbox
Valve [u]IS[/i] bezig met Half-Life 2, eveneens zijn ze bezig met Counter-Strike 2 dat staat zo vast als een huis. Maar wanneer ze klaar zijn of wanneer het uitkomt weet niemand.
Gearbox is echt heel erg goed, ze hebben ook de port gemaakt van Tony Hawk Pro Skater 3 die echt ownde, eerste Tony Hawk spel met een echte uitgebreide multiplayer optie, ik heb op lans wat af geskate
Ik wacht met smart op HALO voor de pc, terwijl dat eigenlijk al vorig jaar had moeten uitkomen alleen Microsoft moest zo nodig weer dat spel opkopen
Gelukkig voor de pc gebruikers heeft microsoft ook belang bij goede pc games vanwege Windows, DirectX en het hele zooitje dus daardoor is de XBOX goed dat ie er is.
ik wil HALO op de pc (MET bots)
This space is occupied
Ik vertel ook maar wat ik gelezen hebYonni schreef op 18 augustus 2002 @ 00:01:
[...]
*kuch*
ID software is de revolutionair in de industrie, 1 van de iigen hun toekomst hangt niet van 1 game af...ten 1e hebben ze al zat geld...dat zit wel goed dus en ten 2e maken ze 1 game (jaja toch beetje
) op een engine die heel goed in elkaar zit en waar onwijs veel mee gedaan kan worden... de Quake 3 engine dus... check maar het aantal games wat daarop is gebasseerd... ID krijgt zn geld wel hoor
Verwijderd
Ik dacht dat HALO juist geen poort van de XBOX versie was ? De PC versie was al lang voor de XBOX versie bekendgemaakt als "in productie zijnde".Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 02:23:
Hmm Gearbox..ze werken wel mee,maar veel zullen ze er niet aan verandere.Gearbox zorgt alleen voor de Port,het overzetten van Xbox naar PC.Het enige wat toegevoegd zal worden is waarschijnlijk de multiplay.
* Wom heeft het niet zo op directe poorts
Battlefield 1942 is veel cooler.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
zelfde voor team fortress 2
Verwijderd
Hmmz, laatste wat ik over TF2 heb gehoord is dat Valve bezig was met een hele nieuwe engine. Over HL2 is nog maar heel weinig tot niets bekend volgens mij. HL2 is nooit officieël aangekondigd en er zijn alleen maar geruchten dat er een HL2 zou komen, dus natuurlijk nooit bevestigd zijn. Het is dus afwachten, maar 'k heb ook al gehoord dat de kans dat een HL2 er in zit klein is omdat Valve van mening is dat ze het toch nooit zo goed kunnen laten worden als HL1.VeldKoe schreef op 18 augustus 2002 @ 08:41:
.. valve is helemaal niet bezig met halflife 2, in ieder geval nog niks over bekend
zelfde voor team fortress 2
Niet mee eens. Ze zorgen er echt wel voor dat de game nog goed is alstie uitkomt hoor.Un4GiveN schreef op 18 augustus 2002 @ 02:22:
niemand zit meer te wachten op Halo, althans bijna niemand. en als het eenmaal uitkomt is het zwaar verouderd (zie daikatana etc.)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
The devil is in the details.
Hij is ookal gewoon bevestigd als in ontwikkeling zijnde.-]MaRc0[- schreef op 18 augustus 2002 @ 13:39:
Dat dacht je! Eén van de meest succesvolle PC-games ooit die geen vervolg krijgt. Ze zijn niet gek hoor...
Als Halo een leuke gameplay heeft zal dat over een paar jaar dan niet ineens slechter worden. Dus ik zal het wel spelen hoor, en andere ook heus welUn4GiveN schreef op 18 augustus 2002 @ 02:22:
niemand zit meer te wachten op Halo, althans bijna niemand. en als het eenmaal uitkomt is het zwaar verouderd (zie daikatana etc.)
Maar als het een kutgameplay is zullen ze dan dan heus wel goed merken ook
Maarja, de personen die hem al op de XboX hebben zullen hem lijkt me idd niet massaal meer spelen, en gelijk hebben ze
🌞🍃
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Dat mensen het nu nog durven te ontkennen zeg.Team Fortress 2
Team Fortress 2: Brotherhood of Arms is Valve's upcoming multiplayer game that blends role-based action with the social camaraderie found in classic war movies. TF2 has already won several prestigious awards, including E3.Net’s Game Critic’s Awards for 'Best Action Game' and 'Best Multiplayer Game' at E3 ’99. In TF2, players choose from 12 unique roles and work together in teams to accomplish a variety of missions and campaigns. TF2’s built-in voice communication system allows players to talk to each other and plot their next moves in real-time over their computers.
Visit the official Team Fortress 2 site for more information.
© 2002 valve, all rights reserved. write to us.
http://tf2.sierra.com/