okee okee er zijn genoeg topics gegaan over het nut van dual systemen, ik heb het een beetje bijgehouden, en iedere keer word in een topic gezegd dat een dual systeem alleen nut heeft als je de juiste programma's gebruikt, nu weet ik dat ondertussen wel MAAR nu komt me vraag, als je een dual systeem hebt, wat merk je dan bijvoorbeeld van je tweede cpu onder win2k want dat is tenslotte een programma voor dual cpu!
ik had gewoon een paar vragen die misschien beantwoord kunnen worden!
-kun ik dan meer applicaties laten draaien als ik het branden ben?
-kun je dan meer applicaties ophetzelfde moment laten draaien zonder dat je merkt dat je ze actief hebt??
-wat maakt het uit voor me seti gaat ie sneller
?? of blijft hij altijd op 1 cpu doordraaien terwijl de andere de overgebleven taken doet?? gewoon uit intresse!!
-kan het zo zijn dat gewoon het hele win2k gebeuren soepeler draait (bijv van 1 p3 1000mhz naar een dual p3 1000mhz?
en als er nu daadwerkelijk een winst is te verwachten kwa snelheid hoeveel % is dat ongeveer! ik weet wel dat het niet te zeggen is zomaar uit de lucht, maar mischien kan iemand uit zijn eigen ervaringen vertellen!
ik had gewoon een paar vragen die misschien beantwoord kunnen worden!
-kun ik dan meer applicaties laten draaien als ik het branden ben?
-kun je dan meer applicaties ophetzelfde moment laten draaien zonder dat je merkt dat je ze actief hebt??
-wat maakt het uit voor me seti gaat ie sneller
-kan het zo zijn dat gewoon het hele win2k gebeuren soepeler draait (bijv van 1 p3 1000mhz naar een dual p3 1000mhz?
en als er nu daadwerkelijk een winst is te verwachten kwa snelheid hoeveel % is dat ongeveer! ik weet wel dat het niet te zeggen is zomaar uit de lucht, maar mischien kan iemand uit zijn eigen ervaringen vertellen!