Instelpagina's modem te zien vanaf internet

Pagina: 1
Acties:

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik ben eigenaar van een getweakte Speedtouch modem.

Als ik in mijn browser mijn IP adres intik (ip adres wat ik van mijn provider gekregen heb) kom ik op de instelpagina's van mijn modem. Ik kan alles wat ik wil dan instellen. Je zult begrijpen dat ik dat niet wil. Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?
Het vreemde is overigens dat, als ik mijn poorten test bij grc.com, dat alles dicht staat...

Verwijderd

als alle poorten dicht staan benadert ie de modem waarschijnlijk intern en is er extern (internet) dus niets te zien.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:53
Je benaderd het modem vanaf het locale netwerk, dus heb je access tot de instellingen.

Als je een proxy gebruikt, werkt het dus niet, aangezien je dan vanaf een servert ergens op het internet komt :)
Try and see :)

• RutgerJan
Ik benader hem niet via 10.0.0.138, maar via xxx.xxx.xxx.xxx ;)

Verwijderd

Dan nog, ook al tik je het 'internet ip' in, je benadert de modem van de andere kant, de netwerkkant dus. Probeer ff op internet te gaan via een proxy, zoals CuteBritney zeide. Je kan ook ff je ip mailen als je wilt dat ik het voor je test.

• RutgerJan
Hoe / waar ga ik op internet via een proxy? Ik ben eigenlijk wat huiverig om mijn ip te geven... No offense... Maar iig bedankt voor het aanbod en de hulp so far!

Verwijderd

Tools > internet Options > connections > Lan Settings

proxy adres invullen en de poort, applyen, opnieuw verbinden. Klaar.

Bij Google moet je ff zoeken naar "proxy server list" of zoiets. Er zijn zat proxys waarmee je kan verbinden.

Verwijderd

RutgerJan schreef op 17 augustus 2002 @ 19:18:
Hoe / waar ga ik op internet via een proxy? Ik ben eigenlijk wat huiverig om mijn ip te geven... No offense... Maar iig bedankt voor het aanbod en de hulp so far!
Laat het dan door een vriend checken |:(

• RutgerJan
Dat heb ik idd net gedaan... Het blijkt idd dat hij er niet bij kan. Alle schrik voor niets dus. Bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1