Ik heb nu al voor de 2e maal dat me audigy gewoon weg een uitgang verliest.. Ik start opnieuw op.. Niks geen problemen, totdat windows zegt dat die de drivers niet meer vind.. Dus ik doe een nieuwe install, en probeer daarna een update te doen.. De update zegt dan dood-leuk dat het geen audigy is en gaat niet verder.. Dit dus na een normale restart, en nadat de audigy het gewoon nog perfect deed..
Ik ga hem as maandag meteen omruilen.. (word geen probleem, omdat ik er ook werk) Maar dan nu dus de vraag: "Komt het vaker voor??".. Anders dan probeer ik namelijk wel een ander merk te krijgen.. Denk aan Terratec!!.. Dit is nou al de 2e kaart die hetzelfde probleem geeft na een tijdje..
(verder heb ik de search gebruikt, en ben nog niet tegen hetzelfde probleem aan gelopen)
[edit] Ik gebruik hem met 4 speakers.. Hij doet er op dit moment dus maar 2 gebruiken.. Ik heb gewoon de 4 speaker optie via Audio HQ aangezet.. Niks geen resultaat..
(verder heb ik de search gebruikt, en ben nog niet tegen hetzelfde probleem aan gelopen)
[edit] Ik gebruik hem met 4 speakers.. Hij doet er op dit moment dus maar 2 gebruiken.. Ik heb gewoon de 4 speaker optie via Audio HQ aangezet.. Niks geen resultaat..
[ Voor 0% gewijzigd door BenJoep op 17-08-2002 19:17 . Reden: Typo's ]
| I've got permission to color outside the lines |