Toon posts:

Liteon AA 280 KT333 multiplier veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus de bezitter van een Liteon AA 280 KT33, en zoals jullie kunnen lezen in een paar van mijn vorige topics is mijn processor doorgebrand.

Nu zit ik dus te denken om een nieuwe te halen bij eynstein en hem dan meteen te laten unlocken. Maar kan ik dan ook de multiplier veranderen bij dit mobo. Er zit wel een award bios op, misschien zegt dat iets. Zoniet dan ga ik natuurlijk niet 15 Euro betalen voor het unlocken.

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kijk in de handleiding van je mobo-fabrikant welke opties er opzitten. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet mogelijk is. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het boekje is erg onduidelijk daarover, maar ik heb 1 keer gepost en toen zag ik daar ook niks staan. Maar ik heb wel is moederborden gehad waar het onzichtbaar was totdat ie geunlockt was, daarom mijn vraag.

Maar nu nog een vraag, het moederbord heeft in ieder geval geen voltage mogelijkheden, heeft het dan nog nut om hiermee te overclocken?

• hereweare67893
  • Niet online
Als je het voltage niet kan veranderen, denk ik niet dat het die 15 euro waard is om de cpu te laten unlocken. Dan moet je hem gewoon zo ver mogelijk opvoeren met de FSB. Om echt hoog te komen moet je gewoon de voltages verhogen, dat is een feit. :)

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:15
Ik heb een ECS board en daar is de Multiplier uit de BIOS gehaald, unlocken had dus geen zin voor mij. Ik ehb gewoon de FSB van 133 naar 140 gezet.

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Misschien is het het zoeken waard naar een gehackte bios ofzo?

• hereweare67893
  • Niet online
Ik denk niet dat er echt veel mensen zich verdiepen in Lite-On biossen, maar je kan natuurlijk altijd proberen. Maar zelfs vind je een Bios waarbij je de multiplier kan instellen, dan nog kom je niet zo gek ver i.v.m. het niet kunnen instellen van het voltage.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Ga eens op je moederboard kijken naar alle jumers staat er geen uitleg bij :?
Pagina: 1