omdat ik dat gestreepte zeer mooi vind...
k zal ff kijken op sites
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
alle kasten even simpelHacku schreef op 17 augustus 2002 @ 18:00:
Welke kast kan je het makkelijkst modden?
maar die chieftec heeft meer fanmogelijkheden....
Maar als je een WC hebt, heb je daar natuurlijk nix aan.
AOpen komt ook met een nieuwe kast:
Aopen Kast
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
en heb je hem ook in grijze aluminium kleur?? eigenlijk vind ik dan de grijze mooier..
maar die gaat je mateloos iriteren. Iedere keer open, Iedere keer dicht....SCIxX schreef op 17 augustus 2002 @ 18:05:
de klep die voor de cdrom etc zit
niet dus...
Verwijderd
Verwijderd
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Lian li is ook mooi, aluminium.
ach ja ene kast is een heel persoonlijke keus
Proud member of Tacopsclan [CLS]
denk je dat de chieftec van plastic is ofzoVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 18:42:
Ik vind die chieftec er wel cool uitzien, maar die lian-li schijnt beter te coolen omdat ie van metaal is. Maar ik zou toch als je niet vaak cd's in en uit je cdrom speler haald de chieftec nemen.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Helemaal mee eens.gfo schreef op 17 augustus 2002 @ 18:51:
ik zou voor deze gaan
h600b black
[afbeelding]
die komt binne kort uit en ik vindt hem
Wou hem ook posten, maar jij was me voor
Trouwens wie weet wanneer deze uit komt in NL ?
De Lian-Li is uit aluminium gemaakt.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 18:42:
Ik vind die chieftec er wel cool uitzien, maar die lian-li schijnt beter te coolen omdat ie van metaal is. Maar ik zou toch als je niet vaak cd's in en uit je cdrom speler haald de chieftec nemen.
Verwijderd
http://www.thermaltake.com
Dit topic is gesloten.
![]()