SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Verwijderd
geen aceton, zit hoop troep in en het is vettig -> slecht voor geleiding...Mad_Demon schreef op 17 augustus 2002 @ 17:57:
Aceton en een watje/wattenstaafje. Procje kan wel wat hebben hoor
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Wat met er op en proccesor geleiden dan?P5ycho schreef op 17 augustus 2002 @ 21:00:
[...]
geen aceton, zit hoop troep in en het is vettig -> slecht voor geleiding...
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
good point
Ik zat aan elektriciteit te denken
Ja, eigenlijk werkt bijna alles wat gebaseerd is op een vorm van alcohol.B_FORCE schreef op 18 augustus 2002 @ 13:15:
werkt terpetine ook? (vast wel)
Alleen bij sommige materialen kan er dus een vetlaagje achterblijven wat natuurlijk niet echt bevorderlijk is.
Je kunt gewoon Thinner, wasbenzine, terpetine etc. gebruiken hoor. Gewoon even goed na-wrijven met een doekje over de core en het is schoon.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G
Verwijderd
Aceton vettigP5ycho schreef op 17 augustus 2002 @ 21:00:
[...]
geen aceton, zit hoop troep in en het is vettig -> slecht voor geleiding...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2002 16:16 . Reden: tiepvautjuhs ]
Verwijderd
Terpetine, alcohol of wasbenzine zijn betere alternatieven.
Daarom kun je ook zo leuk piepschuim oplossen in aceton.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 18:20:
Aceton is een van de beste vetoplossers die er zijn, alleen is het ook vrij zuur en bijt het zo door de meeste plastics heen.
Terpetine, alcohol of wasbenzine zijn betere alternatieven.
Piepschuim over na aanschaf computer: aceton erover en het neemt daarna ongeveer 1000% (geen tikfout) minder ruimte in.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
idd, aan een normale gum heb ik ook het meeste gehad bij het schoonmaken van mn proc, wel niet te hard gummen bij de cache!
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs