Temp controller Conrad

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
he mensen ik zag op conrad.nl deze

Afbeeldingslocatie: http://image.conrad.nl/pix/998/GX/998834G2.JPG

Temp controller staan en die is volgens mij nog niet eens zo heel erg duur.. 28 euro'tjes. Het moge duidelijk zijn dat he dan ook niet zo''n geavanceerd dingetje is als die bij bijvoorbeeld xxlcases te vinden zijn maar toch wel leuk dacht ik zo.

Heeft iemand ervaring met dat apparaat (dus heeft hij/zij zelf zo eentje van conrad).

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

url naar conrad ?

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 22:32

decramy

root@birdie:~#

http://www.conrad.nl :+

je bedoelt natuurlijk de lange...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 09:31
Hij is anders niet zo geavanceerd.
Kan je je nios niet instellen?

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Wat controlled dat ding????
Volgens mij is het gewoon een klokkie en een thermostaat, of is de temp instelbaar of zo?

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Webgnome
  • Nu online
Dat ding controlleert de temperatuur en schakelt dan aan de hand van een ingesteld maximum de fan's aan of uit.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Ik heb em :) Het is wel een grappig dingetje,er zit een temp sensor aan draadje en 1tje in et dingetje zelf,een klokje,alarmpje die afgaat op bepaalde temp,en je kan instellen dat fans aangaan bij een bepaalde temp.Leuk..maar niet te vergelijken met Digidoc ofzo.

Verwijderd

Kheb hem maar werkt waardeloos het ziet er goed uit je kunt alles instellen de tijd de temp wanneer de uitgang aangestuurd moet worden de temp waarbij het alarm gaat en een alarm tijd kan je pc je 's ochtens wekken. :)
Daar dan het probleem als de warmte wordt bereikend gaat hij aan als hij daardoor weer onder die temp komt gaat hij weer uit door de kleine vertraging van 15sec geloof ik gaat hij dus steeds aan uit aan uit aan uit met de pieptoontjes aan is dit behoorlijk irretant :( doordat de herrie steeds anders is...
Ofwel hij is te koop kheb alles nog display bevat helaas wel een krasje maarja...

• Webgnome
  • Nu online
denk dat ik me doorspaar voor iets anders :P

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Zon tempgeval heb ik ook.
Best wel leuk ding, gebruik hem nu om kamertemp mee te meten.

Je kan een maximum temp aangeven: als ie hoger wordt gaat gaat ie piepen.
Een fan-temp: gaan de fans aan of uit (niet te veel fans aan prikken)
Een wekker: Maakt je op tijd wakker.
On-time: zegt genoeg.

En een leuk apparaatje om mee te nemen als je wilt weten hoe warm het is.
Min temp: 0 graden
Max temp: ? (ga ik niet uitproberen :D)

Tis nu (posttijd) 27 graden hierboven :/
Pagina: 1