kan iemand uitleggen hoe je een waterkoelblok moet maken ik snap er niets van welke soldeer en materiaal enzo
UTFS dan? www.ocshop.nl ?
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Er zijn verschillende manieren.. meeste gangbare:
- Solderen
- Frezen
- Gieten
Door materialen die voorhanden zijn bij de meeste tweakers kom je snel aan de eerste, met mzzl aan de tweede en bij uitzondering aan de derde.
AleXtc, hier op het forum, is ook bezig zelf een te maken met berekeningen en al. Zoek maar op z'n naam. Verder heeft hij hier: Klik! wat plaatjes gepost.. ook zou je hier vragen kunnen stellen over zijn projectje.
- Solderen
- Frezen
- Gieten
Door materialen die voorhanden zijn bij de meeste tweakers kom je snel aan de eerste, met mzzl aan de tweede en bij uitzondering aan de derde.
AleXtc, hier op het forum, is ook bezig zelf een te maken met berekeningen en al. Zoek maar op z'n naam. Verder heeft hij hier: Klik! wat plaatjes gepost.. ook zou je hier vragen kunnen stellen over zijn projectje.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!
Je maakt het jezelf dan wel lastig, denk ik, maar suc6 met de speurtochtVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:23:
ik koop geen spullen via internet
weet iemand waar ik in zoetermeer waterkoelblokken kan halen??
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Verwijderd
je maakt het vooral niet makkelijk voor je zelf wand al je vragen worden beantwoord in de faq en search
Wat is wand? bedoel je soms want?
Anyway.. eerst zelf maken? nu zelf kopen?
Wat wil je meneer de topicstarter? Je bent alles behalve handig bezig.. als je geen vraag stelt kunnen wij geen antwoord geven.
Wat wil je meneer de topicstarter? Je bent alles behalve handig bezig.. als je geen vraag stelt kunnen wij geen antwoord geven.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!
wat dacht je van een ijzerhandel?
-> gouden gids-> ijzerhandel oid.
ALs je geen flauw idee hebt hoe je er een moet maken, begin er dan ook niet aan en koop er gewoon een bij een online shop. Iinternetwinkelen is 99,9% veilig hoor.
-> gouden gids-> ijzerhandel oid.
ALs je geen flauw idee hebt hoe je er een moet maken, begin er dan ook niet aan en koop er gewoon een bij een online shop. Iinternetwinkelen is 99,9% veilig hoor.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
ik stel toch ok een vraag
waar kan je die dingen kopen in bouwhof of gamma
kijk ik ben maar 15 jaar dus beetje meer info weet ook niet alles dus
waar kan je die dingen kopen in bouwhof of gamma
kijk ik ben maar 15 jaar dus beetje meer info weet ook niet alles dus
DIt is geen winkel maar een forum...Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:35:
ik hoop dat ze hier kantenklaar verkrijgbaar zijn
als je totaal geen idee hebt hoe je een waterblok moet maken, dan zie ik je het al helemaal niet zelf solderen / frezen, oftewel koop gewoon een kant en klaar dingetje zodat we straks geen gehandicapte tweaker erbij hebben...Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:38:
met jullie schiet ik ook niet veel op nou bedankt jongens
Ik bedoel het goed hoor, het is gewoon dat zelf je waterblok maken een flinke klus is dat je niet even zomaar doet.
[ Voor 0% gewijzigd door P5ycho op 17-08-2002 17:46 . Reden: foute zinsconstructie, oops :) ]
Hmm, ik denk dat je geen waterkoeling moet maken ook.. misschien moet je eerst maar es leren hoe de wereld in elkaar zit.. en dan komt waterkoeling wel als laatst 
En kant en klaar is makkelijker maar vergt ook nog het eea aan kennis en kunde.
En kant en klaar is makkelijker maar vergt ook nog het eea aan kennis en kunde.
Kom op...
2 dingen:
- Of je word creatief/inventief
- Of je spaart wat zakgeld en gaat lui voor de TV op de postbode liggen wachten
Maar meer informatie?? Heb je al om je heen gekeken dan zie je misschien wel een goudengids of computer met internet staan, vraag je buurman weet ik veel maar zeg niet dat er te weinig info is.
Ik ben 14 en heb een eigen schuur (stenen muren en pannen dak) gebouwd, ik heb daarbij een keer hulp gehad van volwassennen en dat was bij het plaatsen van een 150kg zwaar kozijn....
Als je whatever maken wilt dan is dat een kwestie van creatievieteit!
Amen
2 dingen:
Maar meer informatie?? Heb je al om je heen gekeken dan zie je misschien wel een goudengids of computer met internet staan, vraag je buurman weet ik veel maar zeg niet dat er te weinig info is.
Ik ben 14 en heb een eigen schuur (stenen muren en pannen dak) gebouwd, ik heb daarbij een keer hulp gehad van volwassennen en dat was bij het plaatsen van een 150kg zwaar kozijn....
Amen
offtopic:
met dat post-gedrag van jou kom je wel aan veel posts!
En jij hebt niet door wat voor forum dit is.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:37:
ja en wat doe je in forum vragen stellen toch en dan maar hopen als je wat antwoorden terug krijgt
Dit forum is voor een tikkeltje hoger niveau van wat jij vraagt. dit soort vragen kunnen namelijk heel makkelijk opgelost worden door de searcg te gebruiken, of eerst de faq te leze.
meneer de topicstarter wil misschien zo snel mogelijk 150 techposts halen voor de HK?nigelator schreef op 17 augustus 2002 @ 17:32:
Wat is wand? bedoel je soms want?
Antwoord: als je zelf een waterkoeling wilt maken moet je ff kijken bij de oudijzerhandel (nooit aan gedacht?), of een koperplaatje halen bij een modelbouwwinkel? Als ik echter je vragen zo lees denk ik dat het voor jou gewoon beter is kant enklaar te kopen....
B.v bij een staalbedrijf of bij een elektra groothandel.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:31:
jah oke maar waar kan ik die spullen kopen BV die kopere plaat
Kunnen we niet een leeftijds grens gaan stellen?
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Verwijderd
Als je je vragen nou es gaat stellen in Die-Hard Overclocking & Cooling?
Dit lijkt me niet het juiste forum...
Dit lijkt me niet het juiste forum...
Hey gasten, sorry voor deze onbenullige topic, maar dat was mijn irritante broertje (was zelf op vakantie). Zal hem een flinke duik laten maken
Leuk geprobeerd...Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:51:
Hey gasten, sorry voor deze onbenullige topic, maar dat was mijn irritante broertje (was zelf op vakantie). Zal hem een flinke duik laten maken
Verwijderd
WE HEBBEN HET HIER OVER WATERCOOLING NIET OVER 1 VAN DE 2 KROTTEN BIJ JOUW THUISpcmadman schreef op 17 augustus 2002 @ 18:08:
Kom op...
2 dingen:
Amen
offtopic:
rustig manVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:00:
[...]
WE HEBBEN HET HIER OVER WATERCOOLING NIET OVER 1 VAN DE 2 KROTTEN BIJ JOUW THUIS
dat hij 14 is en zelf een schuur heeft gemaakt is NIET offtopic, want hij doelt op dat de topicstarter niet in het nadeel is dat hij nog maar 15 is.\
ontopic:
Ik denk dat je het beste kant en klare waterkoeling kunt gaan kopen, want zelf een blok maken kost veel tijd (koperenblok kopen, sleuvenmaken, solderen, aansluitingen enz enz enz) en het moet waterdicht zijn. Waterkoeling is echt veel werk als je het zelf gaat maken.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()