what?
welke windows heb je?
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Verwijderd
Ja dat zou ook makkelijk zijn wat is je OS, maar ik heb de ervaring in Xp dat je wel wat verschillende drivers moet downloaden ja. Bij win 9x gaat het makkelijker.
Jep.. gewoon ff opnieuw een goede driver installeren (voor een gf2 mx is meestal de 23.11 een snelle driver).
moet je gewoon de nieuwste detonators downen, en dan is openGL geinstalleerd 
of 23.11, maar dan krijg ik in cs vage dingen
of 23.11, maar dan krijg ik in cs vage dingen
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Verwijderd
volgens mij moet je hier is kijken http://www.opengl.org/users/downloads/index.html
Jep dat klopt, op de opengl site staat inderdaad dat bij de nieuwste detonators opengl inbegrepen zit.
Jep dat klopt, op de opengl site staat inderdaad dat bij de nieuwste detonators opengl inbegrepen zit.
ik heb de detonater gisteren gedownload ( na her installatie van mijn pc)
en in counterstrike (geeen flame aub) kan ik de open gl niet selecteren
ik snap dus echt niet wat het probleem is want met die detonator drivers zou het moeten lukken
en in counterstrike (geeen flame aub) kan ik de open gl niet selecteren
ik snap dus echt niet wat het probleem is want met die detonator drivers zou het moeten lukken
what?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()