[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
Eerst wist ik niet wat een key-chain was, maar toen las ik dit.
Dus ik begrijp nou niet helemaal wat een motorola hiermee te maken heeft
Zou je dit kunnen uitleggen ?
http://www.edgereview.com...m?Category=handheld&ID=25
Dus ik begrijp nou niet helemaal wat een motorola hiermee te maken heeft
Zou je dit kunnen uitleggen ?
http://www.edgereview.com...m?Category=handheld&ID=25
Maar natuurlijk.
Motorola's reclame-campagne rondom de v70 (hypnomoto/glowmoto) bevatte veel informatie over dit nieuwe model.Dit model heeft als blikvanger een draai-klepje i.p.v. het bekende klap-maar-open-rekje van bijvoorbeeld Samsung a100,a300,t100 etc.etc.
Een van de andere snufjes is je het telefoontje ook om je nek kan hangen,door middel van een soort koord,een keychain genaamd.
Motorola maakte hier al reclame voor op de v70-reclame-site.Onder andere werd vermeld dat Versace (of Armani..of Gucci...Donna Karan...
uhm..) speciaal voor de v70 een zogenaamde keychain heeft ontworpen om het dingetje om je nek te hangen.
In Japan komt dit al volop in het straatbeeld voor en is het immens populair,maar zoals altijd is het in Nederland een stuk lastiger om zo'n dingetje te bemachtigen.
In mijn eigen speurtocht ben ook ik op de door jou genoemde key-chains gestuit.
Maar deze bedoel ik dus niet
Beetje overvloed aan informatie...
Nuff said
Motorola's reclame-campagne rondom de v70 (hypnomoto/glowmoto) bevatte veel informatie over dit nieuwe model.Dit model heeft als blikvanger een draai-klepje i.p.v. het bekende klap-maar-open-rekje van bijvoorbeeld Samsung a100,a300,t100 etc.etc.
Een van de andere snufjes is je het telefoontje ook om je nek kan hangen,door middel van een soort koord,een keychain genaamd.
Motorola maakte hier al reclame voor op de v70-reclame-site.Onder andere werd vermeld dat Versace (of Armani..of Gucci...Donna Karan...
In Japan komt dit al volop in het straatbeeld voor en is het immens populair,maar zoals altijd is het in Nederland een stuk lastiger om zo'n dingetje te bemachtigen.
In mijn eigen speurtocht ben ook ik op de door jou genoemde key-chains gestuit.
Maar deze bedoel ik dus niet
Beetje overvloed aan informatie...
Nuff said
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
Verwijderd
Volgens mij is het nu in azie juist niet meer zo populair om je phone om je nek te hangen...........