*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
idd, veilig. misschien kan et ook wel met crimpkous
yep .. maareuh ducktape is een beetje definitief en plakkerig neem liever een paar kleine trekbandjes ..
met krimpkous moet je opletten dat je ze over je conector kan schuiven dan word het relatief ruime krimpkous dus ..
er bestaan verschillen de soorten krinpkous let op dat je er eentje neemt die ver in kan krimpen en je kabels mooi recht liggen anders krijg je van die rare bultjes
Ook zou ik hem pas krimpen met de kabel in de goede positie (daarna word hij stug en wil moeilijk buigen omdat het een bepaalde (rechte) vorm heeft aangenomen
Wij hebben een variabele hetelucht blaser die werkt perfect btw ...
er bestaan verschillen de soorten krinpkous let op dat je er eentje neemt die ver in kan krimpen en je kabels mooi recht liggen anders krijg je van die rare bultjes
Ook zou ik hem pas krimpen met de kabel in de goede positie (daarna word hij stug en wil moeilijk buigen omdat het een bepaalde (rechte) vorm heeft aangenomen
Wij hebben een variabele hetelucht blaser die werkt perfect btw ...
Inderedaad. dat staat ook netjes hoor.fish schreef op 17 augustus 2002 @ 15:57:
yep .. maareuh ducktape is een beetje definitief en plakkerig neem liever een paar kleine trekbandjes ..
trekbandjes?
bedoel je tairips (ja spelfout:?)
bedoel je tairips (ja spelfout:?)
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Zelf loop ik ook met dit idee rond; fish waar haal jij je krimpkous vandaag? Conrad een goede keus?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
tie-wraps (gok ik)Tusk schreef op 17 augustus 2002 @ 16:05:
trekbandjes?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
tie-wraps
zijn nog steeds mensen die niet weten hoe die dingen heten
Ik bestel het op werkSpider.007 schreef op 17 augustus 2002 @ 16:05:
Zelf loop ik ook met dit idee rond; fish waar haal jij je krimpkous vandaag? Conrad een goede keus?
(en let op die krimp ratio ....)
kijk es bij http://www.farnell.co.uk/
die hebben een heleboel shit .....
ik zweer bij tie-wraps
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Slotjes kun je daar ook nog wel eens voor gebruiken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()