Verschillen/voordelen/nadelen MP3-speler en Mini-disc

Pagina: 1
Acties:
  • 614 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Topicstarter
Binnenkort is mijn zusje jarig :>

Aangezien mijn zusje altijd muziek luistert vonden mijn ouders het wel leuk om haar een mini-disc kado te geven. Nou prima ik op onderzoek uit.

Toen bedacht ik me opeens dat het misschien veel slimmer was om een mp3-speler te kopen. Aangezien ze alleen maar MP3's heeft en verder nauwelijks cd's heeft.

Nu is het mij niet geheel duidelijk wat de verschillen, voordelen en nadelen zijn tussen een mp3-speler en een mini-disc. Vandaar mijn vraag aan jullie. Hij mag ongeveer een euro of 250 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 20:49
Heb zelf een minidisc speler en die bevalt in principe prima, enige nadeel vind ik dat het zo'n gedoe is om mp3's op minidisc te zetten. Nu zijn er immidels wel net-md spelers waarbij je mp3-tjes net als bij een mp3-speler naar de minidisc kan kopieren via usb, maar die zijn erg duur. Zit er zelf dan ook aan te denken om een mp3-speler te kopen, is gewoon erg handig als je veel mp3tjes hebt.

Je moet dan wel een keuze maken uit:
- CD mp3-speler (100/200 euro)
- Flash mp3 speler (150/250euro)
- HD mp3 speler (350/500 euro)

PS dit vind ik wel een mooie speler, lekker klein en licht: Mpio DMK 128MB Digital Player (zie www.mp3man.nl en www.mmport.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ik zou voor een mp3 cd speler gaan. die zij niet super duur en als je veel mp3`s hebt is het handig en ze kan hem gebruiken voor haar gewone cd`s.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Wat houdt een Flash mp3-speler precies in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Pizzaman schreef op 17 augustus 2002 @ 15:53:
daar zit een geheugen kaartje in. en in de rest een cdrom of een hdd

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 20:49
Pizzaman schreef op 17 augustus 2002 @ 15:53:
Werkt met flash geheugen. Dus zonder bewegende delen zoals een harddisk of cd. Nadeel is wel de beperkte opslagruimte en de prijs. Voordeel is het lage gewicht en 100% shockproof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:48

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Waslijn schreef op 17 augustus 2002 @ 15:54:
[...]
Werkt met flash geheugen. Dus zonder bewegende delen zoals een harddisk of cd. Nadeel is wel de beperkte opslagruimte en de prijs. Voordeel is het lage gewicht en 100% shockproof.
Vaak is een model er in verschillende uitvoeringen met 32, 64, 128 MB intern geheugen. Dat kun je vaak weer uitbreiden met flash geheugenkaartjes (extern geheugen) die je ook in digitale camera's of PDA's kan gebruiken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Wat is het voordeel van de andere mp3's spelers ten opzichte van die flash :?

Meer opslagcapaciteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op 17 augustus 2002 @ 15:52:
Heb zelf een minidisc speler en die bevalt in principe prima, enige nadeel vind ik dat het zo'n gedoe is om mp3's op minidisc te zetten. Nu zijn er immidels wel net-md spelers waarbij je mp3-tjes net als bij een mp3-speler naar de minidisc kan kopieren via usb, maar die zijn erg duur. Zit er zelf dan ook aan te denken om een mp3-speler te kopen, is gewoon erg handig als je veel mp3tjes hebt.

Je moet dan wel een keuze maken uit:
- CD mp3-speler (100/200 euro)
- Flash mp3 speler (150/250euro)
- HD mp3 speler (350/500 euro)

PS dit vind ik wel een mooie speler, lekker klein en licht: Mpio DMK 128MB Digital Player (zie www.mp3man.nl en www.mmport.nl)
NetMD minidisc vallen best mee qua prijs. De sony topmodellen MZN505, MZN707 kosten respectievelijk 255 en 295 euro. Het zijn compacte dingen en je kunt er je MP3's (en Wave's, WMA's en vele anderen) op kwijt en je hebt het voordeel van verwisselbare media, de minidisc's. Verder zijn ze beiden compleet uitgerust met alle benodigde accecoires: oortelefoon met afst.bed., kabels(USB etc.) enz.

Ik zou er zeker ff naar kijken als ik jou was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Die 'andere' MP3 spelers waar je het over hebt zijn de MP3 players met een HD. Op somminge (Creative Nomad II) kan je wel 20 GB kwijt, maar zijn rete duur. Misschien dat je de Creative Jukebox van 6 GB nog ergens goedkoop kan vinden, zal helaas rond de E250 liggen schat ik...
Maar moet het perse een kleine MP3 speler zijn? Anders ben je met een MP3-Discman voor ong. E150 klaar...

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Uhm ja hij moet eigenlijk wel klein zijn. Anders is het niet meer stoer he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:08:
[...]

NetMD minidisc vallen best mee qua prijs. De sony topmodellen MZN505, MZN707 kosten respectievelijk 255 en 295 euro. Het zijn compacte dingen en je kunt er je MP3's (en Wave's, WMA's en vele anderen) op kwijt en je hebt het voordeel van verwisselbare media, de minidisc's. Verder zijn ze beiden compleet uitgerust met alle benodigde accecoires: oortelefoon met afst.bed., kabels(USB etc.) enz.

Ik zou er zeker ff naar kijken als ik jou was!
vind ik ook, ik heb een oudere md G750 en ben er heel content mee, was wel de versie met de usb kabel en zelfs hier werkt ie heel goed. maar heb gezien dat de nieuwe netmd nog beter zijn, dus ik zou er zeker eens naar kijken! ik ben persoonlijk heel tevreden van md.

moet wel toegeven dat een cd mp3speler goedkoper is, dus eigenlijk hangt het een beetje af wat je ervan wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Ik heb nu inmiddels al wel wat gezocht. De Ipod was het meest mooie ding. Maar aangezien mijn zusje een beetje slordig is met dat soort dingen is ie daar te duur voor.

Dus waarschijnlijk word het een MD-speler. Maar welke ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
In MD spelers heb je vrij veel bereik qua prijs en opties. Vraag is natuurlijk of je wel of geen afstandsbediening/opneemmogelijkheden/MDLP4 wilt hebben, om maar een paar dingen e noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
In ieder geval een afstandsbediening. En hij moet gewoon vanaf de computer mp3's kunnen opnemen. En een beetje shockproof zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 11:35

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Vijf en een half jaar geleden heb ik een Sharp MS702 MD-speler gekocht. MP3's had ik niet en minidisc's kon ik gewoon van m'n CD's opnemen. Even later heb ik een MDS-MD7900R headunit voor in de auto en een MDS-S38 deck erbij gekocht. Zo'n jaar geleden toen ik m'n ADSL lijn kreeg, ontdekte ik P2P filesharing en kreeg ik al snel een aardige collectie MP3's die ik via de optische out van m'n geluidskaart op MD opnam. Maar een losjses gecomprimeerde file (MP3) nog maals losjes comprimeren met ATRAC had wel een mindere geluidskwaliteit als gevolg. Toen m'n 7900 in Mei werd gestolen heb ik een MP3 headunit van Kenwood gekocht. Nu brand ik gewoon CD's en gebruik ik m'n MD speler alleen nog maar op de fiets.

Als het portable moet zijn, en een CD-MP3 speler vind ik nu niet echt portable, moet je of een flash-mp3 speler of een NetMD speler kopen. Flash MP3 heeft als nadeel dat het medium (flashkaartjes) nogal duur is. Maar daar staat tegenover dat er geen bewegende onderdelen in zitten en de muziek dus niet kan overslaan. Maar je moet het met een MD speler wel heel bond maken wil hij overslaan.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Hoe groot is de kans dat een MP3speler met een HDD overslaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Die is er niet, omdat er geen bewegende onderdelen in zitten, sim-pel dus een MP3 speler slaat NOOIT over :)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Zo`n beetje elke Hard disk Mp3 speler heeft een flash buffer geheugen van een aantal mb. Wat dus ook goed shockproof is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
E-Mile schreef op 07 september 2002 @ 17:10:
Die is er niet, omdat er geen bewegende onderdelen in zitten, sim-pel dus een MP3 speler slaat NOOIT over :)
niet waar, hij vraagt om een HDD mp3 speler, in een HDD zitten bewegende onderdelen, dus kan, na het verlopen van de buffer dus wel ermee kappen.....

ik zou voor flash mp3 gaan, heb zelf bijna 2 jaar een Rio600 met 32mb die ik altijd volzet met 96kbit WMA (vanaf 192kbit mp3, goede kwaliteit). Ik ben er nog steeds super tevreden over! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
offtopic:
Ja ik weet dat dit topic oud is.

Ik ben inmiddels van plan zelf ook een MP3-speler of Mini-disc aan te schaffen.

Ik zit echter weer met hetzelfde dilemma. :o

Het enige voordeel wat ik tot nu toe voor een MP3-speler is dat hij lichter is. Het valt mij echter nogal tegen hoeveel nummers erop kunnen. Bij een mini-disc kun je oneindig schijfjes wisselen.

Enkele eisen:

1 Afstandbediening.
2 Geschikt om MP3's op te nemen.
4 Stroom adapter, zodat ie op kan laden.
4 Niet te groot.
5 Maximaal € 250.

Wat voldoet aan deze eisen en wie kan mij overtuigen toch voor een MP3-speler te kiezen :?

[ Voor 6% gewijzigd door Pizzaman op 21-04-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:56

MaDLiVe

.-Observer-.

Pizzaman schreef op 21 april 2003 @ 14:36:
offtopic:
Ja ik weet dat dit topic oud is.

Ik ben inmiddels van plan zelf ook een MP3-speler of Mini-disc aan te schaffen.

Ik zit echter weer met hetzelfde dilemma. :o

Het enige voordeel wat ik tot nu toe voor een MP3-speler is dat hij lichter is. Het valt mij echter nogal tegen hoeveel nummers erop kunnen. Bij een mini-disc kun je oneindig schijfjes wisselen.

Enkele eisen:

1 Afstandbediening.
2 Geschikt om MP3's op te nemen.
4 Stroom adapter, zodat ie op kan laden.
4 Niet te groot.
5 Maximaal € 250.

Wat voldoet aan deze eisen en wie kan mij overtuigen toch voor een MP3-speler te kiezen :?
:D waarom zou ik jou willen overtuigen? Het zijn beide mooie audio dragers. Je moet voor jezelf gewoon een afweging maken. De voor en nadelen zijn al vaak genoeg langs gekomen lijkt mij.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Ik bedoelde het meer zo van wat zijn nou de echte voordelen ten opzichte van een mini-disc. Want die kan ik tot nu toe nauwelijks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:25
Hou er wel rekening mee, dat wanneer je een MD-speler wilt kopen voor mp3's, dat je in feite reeds gecomprimeerde muziek gaat re-encoden naar het voor Sony gebruikte Atrac-systeem van MiniDisc. Een mp3 decoden en vervolgens opnieuw re-encoden ongeacht welke codec je ook gebruikt, (wat dus gebeurt bij mp3 --> Atrac) heeft onherroepelijk degradatie (verlies) van het oorspronkelijk signaal tot gevolg. Alleen om deze reden zou ik nooit een MD-speler kopen. Mensen moeten dan ook nooit een mp3 naar .WAV decoderen en die vervolgens weer opnieuw naar mp3 (re)encoden, onverschillig of dit nu 128 kbps of 320 kbps is!.

Een ander verhaal wordt het natuurlijk wanneer je zelf met een MD-recorder originele CD's digitaal opneemt (dus éénmalig encodeert) naar MD (Atrac). Dan maakt het natuurlijk niks uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Tranquility op 21-04-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
Ik zou als je tog voor een MD-Speler gaat, koop dan een NetMD spelertje van Sony. Dan kun je via een USB kabeltje mp3's er op zetten, zonder dat het realtime moet. Dat het niet realtime gaat, bespaart je alleen maar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigste voordeel van de minidiscs is dat die op 1 batterij 50 uur kunnen draaien, terwijl een mp3 speler meestal maar 10 uur haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Dat is meer NOG een extra voordeel van een MD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:37
mp3 speler weegt vele malen lichter als een md
En ik vind zelf dat mp3tjes er op pleuren heel makkelijk gaat :)

[ Voor 42% gewijzigd door Shyne op 23-04-2003 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ik heb nu ongeveer 1 jaar een MP3-CDspeler. (Soul DMP201)

Is echt een ideaal apparaat. Ik heb toch al een hele zooi MP3's op CDROM gebrand, en die CD's kan ik zo in m'n MP3-diskman stoppen. 700MB aan MP3 is ongeveer 10 uur muziek op 1 CDtje.
Ben je het zat: 1 andere CD erin, en je kunt er weer 10 uur tegenaan. Zit een antishock-buffer in van 480 sec. (=8 minuten!) voor MP3, 960 sec. (=16 minuten!) voor WMA en 48 sec. voor audio-CD.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ligt er maar net aan waar je het voor wilt gebruiken..
mp3-cdspeler zou voor mij nooit optie zijn.. (groot..zwaar..bewegende onderdelen en je moet cd's branden)..

md en een flash mp3 speler.. tsja.. heeft allebei z'n voordelen en nadelen.
Ik sport er veel mee en heb daarom gekozen voor een mp3 speler (I-Bead) weegt maar 32gram en is formaat aansteker.. 6uur muziek heb ik ook genoeg aan..
blijft voor iedereen een persoonlijke afweging denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Een MP3-cdspeler wordt het niet, die vind ik persoonlijk veel te groot.

De keuze wordt een MD-speler denk ik simpelweg omdat je daar oneindig muziek op kan opnemen tegen een redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:00
Waslijn schreef op 17 August 2002 @ 15:52:
Zit er zelf dan ook aan te denken om een mp3-speler te kopen, is gewoon erg handig als je veel mp3tjes hebt.
Ik vind wel dat je jezelf hier een beetje tegenspreekt...
Als je héél veel mp3tjes hebt, dan past dat dus niet op een mp3 speler.
(aangezien deze bijna altijd maximaal 128/256 >als je geluk hebt 512 mb zijn)
In dat geval zal een HDD-Mp3 speler uitkomst bieden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sluuut op 23-04-2003 16:11 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Het nadeel van een HDD-MP3 speler is weer dat hij in verhouding tot MD-spelers veel duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Meer mensen met een mening ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:47

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb zelf een Sony MZ-N707 (NetMD dus) en ben nog nooit zo gelukkig geweest met een apparaatje. Heb hiervoor géén iPod gehad (dus daar kan ik niet over oordelen), maar wél een MPIO DMG en een NAPA 380 die ik beide weg heb gedaan omdat ze niet 100% mijn smaak waren. 8cm CD's zouden best handig kunnen zijn, als ik ze op een UDF-manier kon beschrijven, en op een solid-state MP3-speler vind ik te weinig muziek passen.

Toen ben ik maar (weer) voor MiniDisc gevallen. Ik had hiervoor al meerdere MD-spelers, alleen het opnemen vond ik altijd vervelend. De geluidskwaliteit, de duurzaamheid en de gebruiksvriendelijkheid zijn allemaal punten waarbij ik MiniDisc ver in de plus vind staan. En met deze N707 is dat hetzelfde gebleven (ook de geluidskwaliteit, zolang je in SP2 opneemt en niet in SP4). En nog een voordeel van MD boven een solid state speler is dat je zoveel schijfjes mee kan nemen als je wilt (of zo weinig, als je iets lichts bij je wilt hebben). Kortom, ik zou MiniDisc aanraden! :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Ik ga hem morgen kopen dus ik laat het nog wel even weten.

Ik denk dat het een Sony Net-MD wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Pizzaman, misschien een tip:
http://store.yahoo.com/coolelectronicsnl/brannewsonmz1.html Sony MZ-N505 voor 139 euro. (Import uit USA dus dat kan voor problemen zorgen wat betreft net adapter.. en hij heeft geen remote control in koptelefoon. Ik heb 'm dus wel gekocht omdat ik nog een adapter heb liggen en ik toch mijn oude remote ga gebruiken. (beide compatible, heb ik gevraagd :) )

Andere leuke optie: http://www.minidiscworld.nl/nl/dept_18.html
Het gaat dan om de MZ-N510, de opvolger van het model dat ik gekocht heb. Deze heeft de nieuwe Atrac Type-S DSP dus zou in theorie een ietst betere playback kwaliteit moeten hebben bij Long Play liedjes. (LP2 en LP4) hij kost alleen wel wat meer, 218 euro. Deze is gewoon standaard europees dus geen problemen met adapter ofzo.

Waarschuwing. Veel MZ-N710 portables hebben een zeer laag volume. Dit komt door een of andere domme europese regelgeving. Heb er op verschillende forums veel klachten over gehoord! De MZ-N510 heeft hier minder last van zover ik heb gelezen.

Succes!

EDIT: Ik zie dat je 'm vandaag zou gaan kopen... Ik hoop dat je een goede hebt gekocht. Laat je het nog even weten?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
Ik heb maar gek gedaan...

* Graham heeft MZ-N10 gekocht...

M'n andere MD de MZ-R90 is erg versleten (opnemen gaat niet meer goed, remote kapot etc etc) maar dat is na zo'n 3,5 jaar dus vind het niet echt erg en NetMD is toch handiger.

Ik heb hem maandag en kan bijna niet wachten :D

Succes met de MD Pizzaman.

Ps. een goede MD site

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 12:02
Hoe zit het eigenlijk met netMD.
Is het werkelijk met 32x (of 64) speed alles erop zetten..
Of is het zo dat een gewone audio file 32x langer duurt om het erop te zetten dan op z'n sterkst gecomprimeerd bestand?
of is het echt zo dat het nu 1:32 is (wat vroeger dus was 1:1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Triloxigen schreef op 30 April 2003 @ 10:19:
Hoe zit het eigenlijk met netMD.
Is het werkelijk met 32x (of 64) speed alles erop zetten..
Of is het zo dat een gewone audio file 32x langer duurt om het erop te zetten dan op z'n sterkst gecomprimeerd bestand?
of is het echt zo dat het nu 1:32 is (wat vroeger dus was 1:1)
Het transferren van een LP2 bestand gaat met ongeveer 32 speed, maar na elk nummer moet de TOC beschreven worden wat ongeveer 7 seconden duurt ofzo.

Dus hoe meer losse nummers je op de MD zet des te lager dat je overall speed is, maar als je 1 lang nummer van 160 minuten op een MD zou zetten dan haal je die 32 speed wel ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 11:40

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik zou toch voor een iRiver SlimX 350 of 400 gaan. Superdun 16,7 mm, gewicht is ook super (189g!) Geluidskwaliteit is echt top, vooral met een paar Sennheiser oordopjes. Met de bijgeleverde accu kan je 13 uur afspelen. Tevens zit er nog een externe battery-pack bij waar je 2 penlites in kunt doen die eveneens 13 uur kunnen afspelen!

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Ik zit nu al bijna 2 jaar met een Creative Nomad IIc (32MB + 64MB) Mp3 spelertje.
Was destijds toch redelijk prijzig.. 600 gulden. Maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad tot nu toe.
Enige nadeel is dat er geen grotere Smart Media kaartjes zijn dan 128MB :(
Nouja hij doet het nogsteeds perfect en hijs mooi 100% shockproof, en dat is wel belangrijk gezien ik veel aan hardlopen doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Sorry een week bij mijn vriendin geweest, maar het is de Sony MZ-N505 geworden.

Voor €179 euro bij Mediamarkt :)
Pagina: 1