esc k7vza3 jumpers :S wtf`

Pagina: 1
Acties:

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:32
ik heb een ecs k7vza 3.0.

Heel leuk allemaal jaartje met een duron 850 gedraait geen problemen.
Gister kreeg mijn broer 1 nieuwe proc dus ik blij ik krijg zijn athlon 1000 mhz.

ik erin stoppen en werkt perfect alleen hij boot op 100 mhz dus 750 mhz.

ik kijken in het boekje en ja daar is die jumper 9 en 10 moeten verandert worden ik zoeken naar 9 10 blijkt het dat het vast gesoldeert zit dus op het mobo zelf.

ik kan denk ik in principe de verbindingen doorhalen en de goede verbinding maken.

maar mischien weten jullie een andere oplossing.

Verwijderd

Dat lijkt mij niet echt de goede oplossing, volgens mij moet je altijd alles zonder snijden en doorbinden kunnen fixen. Maar kan het niet in de bios?

• Sjoak
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 15:44:
Dat lijkt mij niet echt de goede oplossing, volgens mij moet je altijd alles zonder snijden en doorbinden kunnen fixen. Maar kan het niet in de bios?
nope maar in het boekje staat gewoon dat je de jumpers moet kunnen veranderen

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
OC-bios een optie misschien?

Verwijderd

Ja dat lijkt me in dit geval beste oplossing, blijf maar gewoon van die jumper af vooral omdat die vastgesoldeerd zit. Gewoon ff bios update.

Verwijderd

De jumpers staan helemaal niet vast gesoldeerd, bij mijn bord toch niet.
Zijn het wel de juiste die je wil verplaatsen? ze staan naast de fdd en ide controller aansluitingen.

Verwijderd

Is het niet zo'n merk pc waar ze alle overclock/upgrade mogelijkheden hebben uitgeschakeld?

• Sjoak
jewel bij mij toch zeker wel romarro kan ik die oc bios op 133 zetten zodat me alles weer normaal loopt ?
Pagina: 1