Toon posts:

Leadtek gf4 ti 4600 roostertjes verweideren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft het zin om bij die kaart de 2 roostertjes +watjes te verweideren...

Ik denk dat het teveel lawaai maakt door wat watjes +roostertjes maar aan de andere kant zit dat er niet voor niets...

iemand ervaring daarmee kwa geluidvermindering of safety?

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Roostertjes + watjes :?
Heb je een plaatje ofzo?

En tis verwijderen. ;)

Verwijderd

watjes?
ik denk dat jij em nog in de verpakking hebt ofzo

en die roostertjes zullen wel heatsinks zijn ofzo. Die laat je maar zitten. Voor de gein

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 14:54:
Heeft het zin om bij die kaart de 2 roostertjes +watjes te verweideren...

Ik denk dat het teveel lawaai maakt door wat watjes +roostertjes maar aan de andere kant zit dat er niet voor niets...

iemand ervaring daarmee kwa geluidvermindering of safety?
Je kunt de roostertjes er gewoon van afschroeven en dan de filtertjes verwijderen en daarna de roostertjes er weer op zetten. Dat scheelt inderdaad geluid. Het nadeel is dat er gemakkelijker stofdeeltjes in kunnen komen.

Verwijderd

Topicstarter
nee nee nee, boven de fans zit met schroefjes vast een rooster(zodat er geen fingers erin komen :p) en een soort pastic door-luchtig doekje...

Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.com.tw/www/Web_Leadtek/vga/PRODUCT/GRAPHICS/Dangle-on-board.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1017170652.jpg

dat bedoel ik

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 15:13:
[...]

Je kunt de roostertjes er gewoon van afschroeven en dan de filtertjes verwijderen en daarna de roosterjes er weer op zetten. Dat scheelt inderdaad geluid. Het nadeel is dat er gemakkelijker stofdeeltjes in kunnen komen.
oke, thx

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 16:32
offtopic:
zal je zo een koeling ook los kunnen kopen voor andere Gf4 kaarten

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Die stoffiltertjes (watjes :P) heb ik eruit gehaald, houden veel lucht tegen en af en toe de kaart ff schoonmaken vind ik geen probleem. Die fingerguards (roostertjes) heb ik er nog wel opzitten, ik weet niet of die er zomaar afkunnen :?
Pagina: 1