WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
ik heb zelf die M$ plank. En hij bevalt me uit stekend. Gamen gaat ook. Is misschien een beetje wenen. Maar is heeel goed te doen. Miscchien wel beter.
En als je het niet lukt dan zet je je M$ op de USB-port en neem een normale plank op de PS/2 port. Er zit namelijk zo'n heerlijk verloopje bij.:)
En als je het niet lukt dan zet je je M$ op de USB-port en neem een normale plank op de PS/2 port. Er zit namelijk zo'n heerlijk verloopje bij.:)
Verwijderd
ik heb een split keyboard van silitek met een touchpad erin (50,- gekocht yummie). Zodra je er een beetje aan gewend raakt tiept het HEERLIJK en wil je niet anders meer. Tis als een soort gratis tiepcursus aangezien met moeilijk is met de ene hand op de andere kant te tikken.
Daarmee heb je direct een reactie op je vraag wat betreft spellen. Met spellen ben je een beetje in het nadeel. Probeer al je belangrijkste functies aan 1 kant te programmeren aangezien je anders teveel moet zoeken naar de juiste key. Beste is als je er een tweede (normale) keyboard (15,- ding) erbij houdt voor de dagen dat je fulltime aan het gamen bent. Ik heb gemerkt dat je een keyboard (mits zelfde layout) gewoon kunt verwisselen terwijl je compu aanstaat. Absoluut geen problemen mee. Al TIG keer gedaan ook al raadt de gebruiksaanwijzing het je af.
Dus koop zo'n split keyboard en zoek daar een cheapo zelfde layout normaal keyboard bij et voila...
laatste opmerking: aangezien gebruiksaanwijzigingen je vertellen het niet te doen ben je wel zelf verantwoordelijk voor je apparatuur, dus kom niet bij mij klagen als het misgaat (ook al weet ik zeker dat het niet misgaat). Ik wil me net als de fabrikanten even indekken tegen eventuele schade.
Daarmee heb je direct een reactie op je vraag wat betreft spellen. Met spellen ben je een beetje in het nadeel. Probeer al je belangrijkste functies aan 1 kant te programmeren aangezien je anders teveel moet zoeken naar de juiste key. Beste is als je er een tweede (normale) keyboard (15,- ding) erbij houdt voor de dagen dat je fulltime aan het gamen bent. Ik heb gemerkt dat je een keyboard (mits zelfde layout) gewoon kunt verwisselen terwijl je compu aanstaat. Absoluut geen problemen mee. Al TIG keer gedaan ook al raadt de gebruiksaanwijzing het je af.
Dus koop zo'n split keyboard en zoek daar een cheapo zelfde layout normaal keyboard bij et voila...
laatste opmerking: aangezien gebruiksaanwijzigingen je vertellen het niet te doen ben je wel zelf verantwoordelijk voor je apparatuur, dus kom niet bij mij klagen als het misgaat (ook al weet ik zeker dat het niet misgaat). Ik wil me net als de fabrikanten even indekken tegen eventuele schade.
hmm het werkt dus niet zo fijn met games? ik heb alle knoppen wel aan 1 kant geprogrammeerd (WASD controls)
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
let op als je die microsoft koopt met die blauwe knoppies bovenop... ik heb die maar als je counterstriked dan blijft nog wel eens een knop hangen (niet fysiek) wat vooral als je strafed erg kut is voor je leven... meestal is ie weer uit als je er nog een keer op drukt, maar in het heetst van de strijd nog wel eens arelaxed om te vinden welke knop er nou hangt. kep nu btw voor gamen de eerste natural van m$ en die is perfect..
Mijn pa heeft zo'n ding. Als je eraan gewent bent is het erg fijn, maar ik heb zelf een normale omdat ik ook op de uni moet typen enzo en ik merkte dat elke keer switchen niet echt flex is.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Pagina: 1