Een echte golver is nooit uitgeput
Verwijderd
Over het slopen van apparaten voor LCD's
Doe vooral wat je niet laten kunt, maar vooral de nieuwere apparaten hebben LCD's die niet voor dit doel te gebruiken zijn. Het is dus zonde als je iets kapot maakt en dan tot de ontdekking komt dat je iets voor niks hebt kapot gemaakt. Alleen sommige faxen/copiers hebben nog wel eens een LCD dat compatible is. Vraag het wel eerst voordat je papa's fax sloopt
Doe vooral wat je niet laten kunt, maar vooral de nieuwere apparaten hebben LCD's die niet voor dit doel te gebruiken zijn. Het is dus zonde als je iets kapot maakt en dan tot de ontdekking komt dat je iets voor niks hebt kapot gemaakt. Alleen sommige faxen/copiers hebben nog wel eens een LCD dat compatible is. Vraag het wel eerst voordat je papa's fax sloopt
Onthoud wel dat als je de LCD van de echte oude gameboy gebruikt dat je geen kleur hebt he. En als je dat wel wil moet je dus een GameBoy color slopen en dan denk ik dat je beter een gewoon LCD'tje kan kopen 
offtopic:
M a r k, in de faq staat ook dat je je bericht kan editen
M a r k, in de faq staat ook dat je je bericht kan editen
leuk idee 
ik heb ook nog een GB classic liggen hierzo...
ik heb ook nog een GB classic liggen hierzo...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
tis idd zon hele oude lompe jongen
hij id toch al dood, maar het lcd werkt nog wel (denk ik hehe) dus het zou ook zonde zijn om m gewoon te laten liggen
Verwijderd
ik doe ff een hokje over hoeveel keer deze vraag al gesteld werd ... hmmm ... 10 keer ? 20 keer ?
lees de faq en gebruik de search...
lees de faq en gebruik de search...
Verwijderd
Volgens mij hebben we 'm eens in de maand /1.5 maand ofzo?ik doe ff een hokje over hoeveel keer deze vraag al gesteld werd ... hmmm ... 10 keer ? 20 keer ?
dan heb je niet gezocht want 't staat in de faq zelfsmisschien is dit wel eens eerder geweest...maar dan heb ik het niet gevonden
Ok sorrie ti83?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()