Toon posts:

[cm] Voorstel nieuwe mod + vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kee, dit is mijn nieuwe mod voorstel...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/r.brolsma/roeland/voorbeeld.jpg

maar ehh,... kweet niet of het mogelijk is om dmv gele leds, die Sepultura S op te laten lichten...

Als ik nu 2 5volt gele leds in het plexiglas duw, aan de zijkant,.. wordt dat die S verlicht, of moet ik dan eerst krassen in het plexiglas ???

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 21:57
plexy polijsten

btw, zoon plaatje make met fotoshop nxt time, dit staat slordig

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op 17 augustus 2002 @ 14:12:
plexy polijsten

Jaja,.... alleen een voorstel hoor.... Paintshop pro werkt goed genoeg hoor... ;)

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 18:40

Dries Arnolds

*bling bling*

RocketKoen schreef op 17 augustus 2002 @ 14:12:
plexy polijsten

:| Djeez, zoals roelandstoter al zegt, het is maar om een beeld te krijgen. Weet je wat de leercurve van Photoshop is? Niet vijf minuten iig.

edit: hee dat plaatje heb je uit mijn review gejat :D

• adana
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 11:59

adana

merzbow, schmerzbow

Je hebt denk ik twee mogelijkheden:
Als je de binnenkant van je kast door de S wilt kunnen zien, kun je denk ik het beste een gele CCFL plaatsen, dat geeft ruim voldoende licht.
Wat mij zelf mooier lijkt, is om voor die S het plexiglas dof te schuren, dit gaat het mooiste met een zandstraal-apparaat, maar met fijn schuurpapier zal het ook wel lukken. Als je Ledjes gaat gebruiken heb je denk ik niet genoeg aan twee stuks, denk dat je ergens tussen de vijf en tien stuks nodig zult hebben.

"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark

Verwijderd

Topicstarter
Dries Arnolds schreef op 17 augustus 2002 @ 14:24:
[...]
:| Djeez, zoals roelandstoter al zegt, het is maar om een beeld te krijgen. Weet je wat de leercurve van Photoshop is? Niet vijf minuten iig.

edit: hee dat plaatje heb je uit mijn review gejat :D
....................en nog bedankt he?? ;)

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Sepultura! >:)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Verwijderd

Sepulnation!!!!!! is wel gaaf die s })

Verwijderd

dat figuurtje uitprinten op je plexiglas leggen en dan je plexiglas zwart spuiten.

Dan je sjabloom eraf halen en je hebt het figuurtje.

Tis een noob idee van een noob :p maar het zou kunnen werken toch?

Verwijderd

Topicstarter
Het eerste idee is dat ik die Sepultura S uitdremel/zaag uit het metaal en er dan een plexiglas plaat achter plaats... maar las ik nou de omranding van de 'botjes' van de S inkerf.. en die leds plaats, dan ziet het er vast wel vet uit...
Pagina: 1