Hello!
Heb dit net in elkaar geschroefd:
- Gigabyte GA-7VRXP
- Athlon XP 2100+
- 2 x PC2700 DDR SDRAM van Dane-Elec
- Winfast 250 TD (Geforce4 Ti4400)
- Zalman CNPS6000CU met fan op hoogste toertjes draaiend.
- Colorcase met 350 watt voeding
Verder nog brandertje, harde schijven, diskdrive, toetsenbord etc.
Anyway, alles netjes aangesloten, ik dat ding aan doen, de speaker klikt wat, de monitor springt aan maar gaat dan weer uit, toetsenbord lampjes lichten NIET op. De zooi staat aan, maar er gebeurt gewoon nix (behalve een paar random klikken uit de speaker).
Heb met het FSB switchje gespeeld, andere videokaarten geprobeert (waaronder 1 PCI), alle drives en PCI-kaartjes eruit getrokken, maar NIETS helpt!
Wat doe ik verkeerd? Wat zie ik over het hoofd? Kan de combinatie niet? Is er wat kapot? Ik heb mij iedere keer netjes van statische electriciteit ontdaan en de hardware voorzichtig behandelt...
Heb dit net in elkaar geschroefd:
- Gigabyte GA-7VRXP
- Athlon XP 2100+
- 2 x PC2700 DDR SDRAM van Dane-Elec
- Winfast 250 TD (Geforce4 Ti4400)
- Zalman CNPS6000CU met fan op hoogste toertjes draaiend.
- Colorcase met 350 watt voeding
Verder nog brandertje, harde schijven, diskdrive, toetsenbord etc.
Anyway, alles netjes aangesloten, ik dat ding aan doen, de speaker klikt wat, de monitor springt aan maar gaat dan weer uit, toetsenbord lampjes lichten NIET op. De zooi staat aan, maar er gebeurt gewoon nix (behalve een paar random klikken uit de speaker).
Heb met het FSB switchje gespeeld, andere videokaarten geprobeert (waaronder 1 PCI), alle drives en PCI-kaartjes eruit getrokken, maar NIETS helpt!
Wat doe ik verkeerd? Wat zie ik over het hoofd? Kan de combinatie niet? Is er wat kapot? Ik heb mij iedere keer netjes van statische electriciteit ontdaan en de hardware voorzichtig behandelt...