Ik heb in m'n slaapkamer Bose 501 staan, maar de buren naast me en zelfs helamaal aan de overkant hebben last van me als ik m'n Vol. knop al op 2 zet, wie weet voor hoeveel ik ze ong. dan kwijt zou kunnen wat zou een redelijk prijs zijn?????????????
Wat hebben ze gekost en hoe oud zijn ze ?
Ik doe zelf meestal.. minder dan een jaar oud.
ca 75% van de aanschaf prijs.. of 70%.
Veel ouder dan een jaar.. dan rond de 50% van de aanschafprijs, tenzij het natuurlijk tijdloos spul is, en collectors waarde heeft
Ik doe zelf meestal.. minder dan een jaar oud.
ca 75% van de aanschaf prijs.. of 70%.
Veel ouder dan een jaar.. dan rond de 50% van de aanschafprijs, tenzij het natuurlijk tijdloos spul is, en collectors waarde heeft
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
waarom zou je het dan verkopen????
zet je basspeaker op kurk of naalden, dat het minder galmt.
zet je basspeaker op kurk of naalden, dat het minder galmt.
Laten we lekker link gaan doen...
Je wil ze kwijt omdat ze lelijk klinken (superschel), geen mooi/normaal middengebied hebben (lang leve de 2" autoradio tweeters/middentoners) en de kast resoneert (lang leve 1m hoge speakers die nog geen 6 kilo wegen, en uit 8mm dik spaanplaat gemaakt zijn...
ehm dit is niet vriendelijk, maar ik kon het even niet voor me houden. Maar, aLs je je er beter bij voelt, ik vind de B&W DM604 (die heeft jag geloof ik) ook niet echt een mooie speaker.
even on-topic:
Je kan er denk ik wel 600 piek voor krijgen. De naam Bose doet 't namelijk bij de meeste nog wel goed (bij jou blijkbaar ook). Dus verkopen moet niet moeilijk zijn. Ze zien er ook nog wel grappig en slank uit, dus het moet wel lukken, misschien wel voor fl. 1000,- ofzo.
ehm dit is niet vriendelijk, maar ik kon het even niet voor me houden. Maar, aLs je je er beter bij voelt, ik vind de B&W DM604 (die heeft jag geloof ik) ook niet echt een mooie speaker.
even on-topic:
Je kan er denk ik wel 600 piek voor krijgen. De naam Bose doet 't namelijk bij de meeste nog wel goed (bij jou blijkbaar ook). Dus verkopen moet niet moeilijk zijn. Ze zien er ook nog wel grappig en slank uit, dus het moet wel lukken, misschien wel voor fl. 1000,- ofzo.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ho, was even in de war met ander bose setje, deze zou ik ook verkopen
Laten we lekker link gaan doen...
Ik denk dat ik zo'n lifestyle met 5 jewelcube's en nep DolbyDigital wel zou houden, maar dan vooral omdat die "5.1 geluid uit een mono signaal kan genereren". DAT vind ik pas spannend 
Maar ik vind die jewels zeker mooi (om te zien) en ik vind dat ze voor het formaat samen met die subwoofer best wel aardig klinken... Niet vergelijkbaar met een willekeurige normale speaker, maar best aardig!
* JvS zou ze lekker houden
Maar ik vind die jewels zeker mooi (om te zien) en ik vind dat ze voor het formaat samen met die subwoofer best wel aardig klinken... Niet vergelijkbaar met een willekeurige normale speaker, maar best aardig!
* JvS zou ze lekker houden
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nee het is niet de accoustmas serie, maar de de oudere serie......gewoon 2 speakers
Ik heb trouwens ook nog een 601 staan weten jullie daar raad mee? hoeveel ik daarvoor kan krijgen??????????Help me I NEED MONEY
Ik heb trouwens ook nog een 601 staan weten jullie daar raad mee? hoeveel ik daarvoor kan krijgen??????????Help me I NEED MONEY
Pagina: 1