Is er voor linux een console FTP client die hele directories kan downloaden? En het liefst ook nog met meerdere verbindingen tegelijk
?
Verwijderd
MC is makkelijk.Blubber schreef op 17 augustus 2002 @ 13:11:
Is er voor linux een console FTP client die hele directories kan downloaden? En het liefst ook nog met meerdere verbindingen tegelijk?
Heerlijke Tool. Is alleen jammer dat het geen multithreading isinterp schreef op 18 augustus 2002 @ 03:55:
Met ncftp/ftp gewoon get -R <dir> usen..
Problem Exists Between Chair And Keyboard
Ik heb idd gewoon ncftp gebruikt, maar die multithreads mis ik toch welmajornono schreef op 18 augustus 2002 @ 11:49:
[...]
Heerlijke Tool. Is alleen jammer dat het geen multithreading is
Verwijderd
pftp kan het ook, en is multithreading!
En kan ook nog es fxp'en! Wat wil je nog meer?
En kan ook nog es fxp'en! Wat wil je nog meer?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2002 14:17 . Reden: blabla ]
Verwijderd
Kent iemand toevallig ook een prog dat scheduled downloads laat plaat vinden.
Je bent dus zelf dan niet ingelogd als user. Dat zou helemaal ultiem zijn.
Je bent dus zelf dan niet ingelogd als user. Dat zou helemaal ultiem zijn.
Verwijderd
cron en ftp is vrij lastig, je kunt beter een bash script in je crontab zetten die ftp commands uitvoert. Dan kun je van te voren instellen welke files/dir's moeten worden opgehaalt.
Verwijderd
Maar er is hier dus geen bestaande client voor?Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 14:25:
cron en ftp is vrij lastig, je kunt beter een bash script in je crontab zetten die ftp commands uitvoert. Dan kun je van te voren instellen welke files/dir's moeten worden opgehaalt.
/me kijkt vooral naar gebruiksvriendelijkheid
Je kunt hier 'at' voor gebruiken. Lftp heeft hier een ingebouwde variant voor, dat maakt het nog iets simpeler. Als je op dat moment zelf niet ingelogd wilt zijn dan zou je eens naar screen kunnen kijken, dan kun je later ook nog eens bij je sessie gaan kijken om te zien hoe hij loopt
.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Pagina: 1