ik heb me digitale camera geinstalleerd maar foto,s maken doet die wel maar als ik hem als cam wil gebruiken krijg ik 2 verschillende beelden door elkaar me normale en dan springt die weer over naar een groen beeld wat is er aan de hand hij is wel gevallen kan dat ut zijn eerst had er ik geen last van of is het de software hebt de nieuwse drivers van internet gehaald voor windows xp
1. probeer het eens met een ander webcam progje (webcamXP ofzo)
2. probeer het op een andere PC.
Dan weet je of het aan je cam ligt. Maar als je hem hebt laten vallen dan vrees ik het ergste...
way off: puntjes en alinea's schelen een hoop in de leesbaarheid...
2. probeer het op een andere PC.
Dan weet je of het aan je cam ligt. Maar als je hem hebt laten vallen dan vrees ik het ergste...
way off: puntjes en alinea's schelen een hoop in de leesbaarheid...
Wise enough to play the fool
ik h eb de nieuwste ati video drivers gedownload en van me trust spycam 300 maar niets helpt het blijft 2 kleurig beeld rood en groen!~
kun je even een beeldje capturen en hier plaatsen?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
[img]"http://groups.msn.com/_Secure/0LwB0cAEQSm6eZtPScgEKAr2lotKJWzqY7zWNaQlVGsWbXshEd0NUI*9iptAErXfal78VYeuWv48/Image1.JPG"[/img] zo ziet ut beeld eruit.
heb hem ook op een andere pc geprobeerd maar daar deed die ut wel gewoon.
Heb zelfs de nieuwste ati 7500 drivers van internet gehaald maar hij blijft dit beeld geven!
heb hem ook op een andere pc geprobeerd maar daar deed die ut wel gewoon.
Heb zelfs de nieuwste ati 7500 drivers van internet gehaald maar hij blijft dit beeld geven!
heb hem even goed geplaatst
mischien vangt je camera geen blauw meer op en daarom doet ie dit
edit:
nog 14
nog 14
aha en als die geen blauw meer opvangt waarom doet die bij een andere pc wel dan wel goed en bij deze niet? is die nou stuk of niet!!!
als ie het op een andere pc niet doet is het misshcien een software porbleempje 
probeer de software eens op nieuw te installen en kijk dan eens of ie het nog steeds doet
probeer de software eens op nieuw te installen en kijk dan eens of ie het nog steeds doet
edit:
nog 13
nog 13
ik heb al vanalles gedaan software van de videokaart en van de cam verwijderd maar hij blijft ut gwoon doen heel vaag
Een vriend van mij heeft exact hetzelfde probleem. Echt heel erg vaag en irritant.
Ik heb alles al geprobeerd, nieuwe drivers, oude drivers, nieuwe software, oude software, maar niet schijnt te helpen.
Het is gewoon een brakke camera.
Ik heb alles al geprobeerd, nieuwe drivers, oude drivers, nieuwe software, oude software, maar niet schijnt te helpen.
Het is gewoon een brakke camera.
vaag ding dan:S op de ene pc doet die ut wel ding kan gwoon neit overweg met de videokaarten schijnbaar
mijn spycam 300 doet precies hetzelfde... 
het is gewoon trust, da's rommel, maarja had ik kunnen weten
het is gewoon trust, da's rommel, maarja had ik kunnen weten
aha welke cam moet je dan kopen wat tevens ook een digitale moet wezen
zijn er nog meer mensen met dit probleem en welke cam of digitale camera kan je dan beter kiezen?????????????????
Pagina: 1