Vraag dus: Wat vinden jullie van m'n airflow?
Ik heb een beetje lopen hakken en zagen in m'n bigtower. Heb helaas geen pics (geen digicam).
Ik heb een 8cm intake fan en een 8cm fan om de warme lucht eruit te blazen in m'n torentje gezet. (eerst had ik helemaal geen airflow)
Op m'n heatsink heb ik d.m.v. een verloopje een 8cm fan gezet.
Voor de duidelijkheid een schets van m'n kast:

M'n harde schijf heb ik in het bovenste deel van m'n kast gestopt.
- Zal ik nog een intake fan in de zijkant van m'n kast maken? Die bijvoorbeeld extra op m'n CPU/videokaart blaast?
- Zal ik nog een intake fan in de zijkant van m'n kast maken die op m'n harde schijf blaast?
P.S. In het onderste gedeelte aan de achterkant is geen plaats meer voor een 'outtake' fan.
Specs:
Aopen AK33
T-bird 900 (binnekort 1200)
512 Mb PC133
XFX Geforce4 Ti4200 64Mb
SBlive 5.1
2 netwerkkaartjes
SCSI kaartje
7200 rpm 30Gb Quantum Fireball
Plexwriter 8/4/32
UltraPlex 40
Aopen CD-rom 40x
Ik heb een beetje lopen hakken en zagen in m'n bigtower. Heb helaas geen pics (geen digicam).
Ik heb een 8cm intake fan en een 8cm fan om de warme lucht eruit te blazen in m'n torentje gezet. (eerst had ik helemaal geen airflow)
Op m'n heatsink heb ik d.m.v. een verloopje een 8cm fan gezet.
Voor de duidelijkheid een schets van m'n kast:

M'n harde schijf heb ik in het bovenste deel van m'n kast gestopt.
- Zal ik nog een intake fan in de zijkant van m'n kast maken? Die bijvoorbeeld extra op m'n CPU/videokaart blaast?
- Zal ik nog een intake fan in de zijkant van m'n kast maken die op m'n harde schijf blaast?
P.S. In het onderste gedeelte aan de achterkant is geen plaats meer voor een 'outtake' fan.
Specs:
Aopen AK33
T-bird 900 (binnekort 1200)
512 Mb PC133
XFX Geforce4 Ti4200 64Mb
SBlive 5.1
2 netwerkkaartjes
SCSI kaartje
7200 rpm 30Gb Quantum Fireball
Plexwriter 8/4/32
UltraPlex 40
Aopen CD-rom 40x