Wat ik ook doe, bios updaten tot versie 1009 beta, alle nieuwe intel drivers van de borden geinstalleerd, alle kaarten geinstalleerd met de nieuwste drivers etc. krijg ik maar een maximum snelheid van 9.6 met m'n modempje, terwijl minimaal 34 mogelijk moet zijn lijkt me toch.... kword gek
Verwijderd
Dat zou misschien het probleem kunnen zijn. Gebruik je de win XP drivers en hoe oud is het modem?
is kats nieuw modem en nieuwe pc. Een Sitecom V90 extern modem
heb eerst intern gehad, maar ging ook nie goed.
het ligt ook niet aan de lijn, want ik heb 'm nu ergens anders staan en doet nog steeds het zelfde
heb eerst intern gehad, maar ging ook nie goed.
het ligt ook niet aan de lijn, want ik heb 'm nu ergens anders staan en doet nog steeds het zelfde
Verwijderd
Tja, ik zelf heb dat probleem ook al eens gehad, maar ik heb daarna gewoon de win xp drivers erop gezet van het modem zelf en toen werkte het. Ik heb wel de pro versie van WIN XP.
Je kunt eens proberen het modem in een andere pci bus te gooien en de installatie van het modem geheel opnieuw te doen.
Je kunt eens proberen het modem in een andere pci bus te gooien en de installatie van het modem geheel opnieuw te doen.
Verwijderd
hmm staat in xp je bandwith limitation uit ??
zoniet ff dit tooltje dl misschien helpt het : XPAntiSpy3-English.zip
btw staat je comport wel op 115200 ,s tandaard staat die nl op 9600
zoniet ff dit tooltje dl misschien helpt het : XPAntiSpy3-English.zip
btw staat je comport wel op 115200 ,s tandaard staat die nl op 9600
Verwijderd
aha 't is een extern modempje, niet goed opgelet sorry! Probeer dan eens een andere com aansluiting!
Nee heeft geen zin, want kheb ook een interne gehad, en die deed 't zelfde.
en de comsnelheid hak al verandert, maar mocht niet helpen
en de comsnelheid hak al verandert, maar mocht niet helpen
Pagina: 1