Toon posts:

(ASP) JMAIL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb een forum, maar nu wil ik ook dat e-mailtjes kunnen worden verzonden via de database. Alles werkt tot nu toe nog maar ik moet het JMAIL component configureren op mijn webhost. Deze ondersteunt het wel maar ik weet niet hoe ik dit moet instellen zodat JMAIL werkt en er dus e-mailtjes kunnen worden verzonden?!

Alvast bedankt

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:42

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Staan volgens mij genoeg voorbeelden in Google,
onder andere: http://www.tanguay.info/item.aspx?i=2271

Googlelink:
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de code niet nodig, die is gereed, maar hoe configureer ik JMAIL op de webserver!!??

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 12:00:
Ik heb de code niet nodig, die is gereed, maar hoe configureer ik JMAIL op de webserver!!??
Je download of koopt JMail van Dundas (www.dundas.net) en je installeert dat op de webserver. Das al. Geen verder config nodig.

[edit] Tenzij je de .nq() functie wilt gebruiken, dan moet de MSPickDir geconfigureerd zijn, of je moet die dir aangeven via de MSPickUpDir eigenschap van het mail component.

Verwijderd

Topicstarter
ok Thanks

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

zneek schreef op 17 augustus 2002 @ 12:12:
Je download of koopt JMail van Dundas (www.dundas.net) ...
moet dat niet dimac zijn :?

Today's subliminal thought is:

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
idd |:(

ZneeK werkt teveel verschillende componenten. Dundas is van AspEmail en Upload dacht ik.

Verwijderd

bij JMail zit een doc. Verder hoef je niets te configureren, je moet alleen de dll registreren met regsvr32.exe zodat de com components in de dll in de registry bekend zijn. (Dit doet de installer voor je). Daarna geef je in code alle properties een waarde die een waarde moeten hebben en wordt de mail verstuurd.
Pagina: 1