Toon posts:

MSI Geforce4 ti400 128mb vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren deze kaart besteld en heb in de tussentijd nog wat revieuws gevonden. Daaruit blijkt dat deze kaart erg veel herrie maakt (fan) en dat het beeld een beetje onscherp is.

Heeft iemand deze kaart toevallig al en kan die dit bevestigen. Want op superveel herrie zat ik eigenlijk niet te wachten. En op onscherp beeld al helemaal niet.

Verwijderd

Bedoel je de ti 4200 ?

Ik lees altijd eerst reviews voordat ik een kaart koop, jij doet het andersom :+

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je nog een paar dagen wacht dan merk je het vanzelf toch. Je hebt nu toch al besteld. :{

Verwijderd

Topicstarter
Hehe ja ik had een aantal revieuws gelezen maar niks negatiefs, tot ik op tomshardware buiten de resultaten (benchmarkscores oa) eens ging kijken bij de conclusie.

Het gaat om de ti4400

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 13:05:
Hehe ja ik had een aantal revieuws gelezen maar niks negatiefs, tot ik op tomshardware buiten de resultaten (benchmarkscores oa) eens ging kijken bij de conclusie.

Het gaat om de ti4400
Geloof mij maar, het is echt een prima kaart, en lekker snel.

//edit, en hij zal op jouw systeem super draaien :)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

IK had een MSI GF4600, en het beeld heb ik vergeleken met een: Asus, Leadtek en een Gainward, en de MSI won het van allemaal, maargoed, ik weet niet of er verschil tussen de 44 en de 46 zit.

Niet op voorraad.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
het geheugen en de settings zijn wat sneller en hoger, en de kaarr heeft een hogere bandbreedte kwa graphics data

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53
Ik heb hem: hij maakt helemaal niet veel lawaai, ik hoor hem niet eens...

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-08 14:00
Tis een schitterende kaart lekker snel veel extra software erbij, ze hadden er alleen wel een betere cooler erop kunnen zetten...

Verwijderd

Topicstarter
Thanx mensen, je weet niet half hoe blij ik ben dit te horen.
Op tomshardware stond namelijk dat ie 49db had terwijl concurrerende merken 30db hadden. En ik heb dan wel een delta maar die draait op 7volt :)
Bij ome tom kreeg MSI ook het laagste cijfer voor de beeldkwaliteit, maar dit kan natuurlijk een rotte appel geweest zijn.
Mijn Gainward g2pro400 zou destijds volgens alle testen de beste beeldkwaliteit moeten hebben. Ik had mijn MSI gf2mx voor deze gf2pro vervangen. En ik mocht dan meer fps hebben, ik kreeg er wel een super slechte beeldkwaliteit voor terug.. Dat was 1 van de redenen dat ik nu een MSI wilde hebben, buiten dan de prijs die 15,- onder de asus8400 zit.

Eigenlijk wilde ik wachten op de r300 ofzo, maar mijn gf2pro heeft het definitief opgegeven, en ik denk dat ik er zoiezo een heel stuk op voorruit ga. Van gf2pro400 nr gf4ti400. 1 a 2 jaar zou hij toch wel mee moeten kunnen. Bovendien zitten heel veel mensen op de ati te wachten, waardoor de introductieprijs misschien wel dubbel zo hoog is als deze MSI nu is. -> weer langer wachten, nee dan maar de gf4 :)

Bedankt voor de moeite iedereen.
Pagina: 1